Jeg må bare lufte ut...

Mortilprins

Elsker forumet
Jeg vet ikke hvor langt jeg er påvei, men tror det er rundt 5-6 uker. Har hatt mye murringer, oppblåsthet, kjempe trøtt, konstante stikninger og halsbrann av det jeg kan huske de tidligere ukene. Nå føler jeg meg såvidt gravid. Har litt ømme bryster, men det varierer. Magen føles noe «stram» og litt stikninger i underlivet/skambenet. Ellers er formen topp!

Sist gang jeg var gravid var jeg kjempe dårlig. Idag og igår har jeg plutselig blitt kjempe bekymret for at dette ikke går veien. Er så redd for å miste/ikke se liv på torsdag at jeg kjenner at jeg vil grine, men igjen, kanskje det er hormoner? :wacky:
 
Du må ikke sammenligne graviditetene dine, da de kan være helt ulik fra gang til gang! ikke alle blir dårlig :) selv er jeg kun trøtt, har ømme pupper og hodepine.

Håper du får se at alt står bra til og at du får til å roe ned etter UL :Heartpink
 
Jeg er heller ikke like dårlig som sist, men håper alt er bra likevel :Heartred er 3 uker igjen til min TUL så jeg må bare smøre meg med tålmodighet.
 
Du må ikke sammenligne graviditetene dine, da de kan være helt ulik fra gang til gang! ikke alle blir dårlig :) selv er jeg kun trøtt, har ømme pupper og hodepine.

Håper du får se at alt står bra til og at du får til å roe ned etter UL :Heartpink

Ja alle mine svangerskap har vært ulike :p Med første var jeg mye trøtt, hormonell og litt kvalm, men kasta opp kun èn gang i uke 13. Andre gangen var jeg overhodet ikke kvalm, men enormt trøtt. Mistet i uke 11. Tredje gangen var jeg kjempe dårlig. Kasta opp, fikk kvalmestillende på resept og fikk ikke i meg mat. Medisinsk abort i uke 13. Denne graviditeten er den minst merkbare av alle og kjenner jeg aldri har bekymret meg så mye som denne gangen.. <3
 
Jeg vet ikke hvor langt jeg er påvei, men tror det er rundt 5-6 uker. Har hatt mye murringer, oppblåsthet, kjempe trøtt, konstante stikninger og halsbrann av det jeg kan huske de tidligere ukene. Nå føler jeg meg såvidt gravid. Har litt ømme bryster, men det varierer. Magen føles noe «stram» og litt stikninger i underlivet/skambenet. Ellers er formen topp!

Sist gang jeg var gravid var jeg kjempe dårlig. Idag og igår har jeg plutselig blitt kjempe bekymret for at dette ikke går veien. Er så redd for å miste/ikke se liv på torsdag at jeg kjenner at jeg vil grine, men igjen, kanskje det er hormoner? :wacky:


Kjenner igjen frykten din på dette området. Første svangerskap hos meg var heilt forferdelig fra start til omtrent slutten.
Men denne graviditeten jeg har nå er så mye mildere. Følte jo at det var et under at jeg ikke var så kvalm og gåend som jeg var i starten. Men tror de symptomene kommer senere i rykk og napp. Kansje du er heldig å slippe unna di forderdelige symptomene. Jeg har vært som regel frisk og opplagt. Men var i rykk og napp. Nå derimot nå som jeg er 34uker på vei, så kjenner jeg uggenheten mer. Mer sliten og såre brystknopper. Men var ikke sårt før jeg bikket 30uker på vei. Jeg hadde ikke ømme pupper i starten av denne graviditeten. Ikke di klassiske tegna heller. Men noen kommer med tia ❤❤
 
Back
Topp