Hvilket kjønn venter du? Velg alternativ når du har fått vite på UL.

Hvilket/hvilke kjønn venter du?

  • En gutt

    Votes: 50 47,6%
  • Ei jente

    Votes: 45 42,9%
  • To gutter

    Votes: 0 0,0%
  • To jenter

    Votes: 1 1,0%
  • Gutt og jente

    Votes: 2 1,9%
  • Ønsker ikke å vite

    Votes: 4 3,8%
  • Hemmelig

    Votes: 2 1,9%
  • Trillinger - utdyp i kommentarfelt

    Votes: 1 1,0%

  • Antall som har svart
    105

Vela❤️

Forumet er livet
Marsipanene 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Nå begynner flere å få vite kjønn, mens andre ikke får vite det før OUL eller fødsel. Stem gjerne det som passer deg når du vet så kan vi se hvilket kjønn det ventes mest av her inne. Skriv gjerne hva du trodde det skulle bli og om det stemte eller ikke.:happy::happy: Det er mulig å endre svaralternativ senere om man får kontrabeskjed senere i svangerskapet, så skriv gjerne om dere får vite et annet kjønn senere.
 
Last edited:
Jeg håper vi får vite på tirsdag! Jeg tror det blir gutt, de andre her tror det er jente. Spennende. Dette er vel eneste gangen jeg gjerne vil ta feil!
 
  • Liker
Reactions: V90
Jeg håper vi får vite på tirsdag! Jeg tror det blir gutt, de andre her tror det er jente. Spennende. Dette er vel eneste gangen jeg gjerne vil ta feil!
Så spennende:):) gleder meg til å høre hva det blir:Heartred
 
Vi skal på ultralyd neste torsdag, da er jeg 12+2. Er det en sjanse for å se det tro? Vi er i allefall enige om at vi vil vite om vi får sjansen :happy:
 
Vi skal på ultralyd neste torsdag, da er jeg 12+2. Er det en sjanse for å se det tro? Vi er i allefall enige om at vi vil vite om vi får sjansen :happy:
Kan være, men sannsynligheten er nok ikke størst for det såpass tidlig.
 
Kan være, men sannsynligheten er nok ikke størst for det såpass tidlig.

Nei, det skal vel godt la seg gjøre. Først og fremst blir jeg bare overlykkelig om alt ser bra ut :happy:
 
Vi skal på ultralyd neste torsdag, da er jeg 12+2. Er det en sjanse for å se det tro? Vi er i allefall enige om at vi vil vite om vi får sjansen :happy:
Jeg var på ultralyd i dag og er 12+0. Fikk beskjed om at sjansen for å se kjønn så tidlig var meget liten og at man burde vente til uke 14.
 
Jeg var på ultralyd i dag og er 12+0. Fikk beskjed om at sjansen for å se kjønn så tidlig var meget liten og at man burde vente til uke 14.

Ok. Ultralyden er en del av KUB-test, så vi er der egentlig for å se sannsynligheten for kromosomfeil. Er nervøs og gleder meg på samme tid. Så får vi vente til uke 19 med å evt vite kjønn ;) Håper du hadde en fin opplevelse på ultralyd i dag :happy:
 
Ok. Ultralyden er en del av KUB-test, så vi er der egentlig for å se sannsynligheten for kromosomfeil. Er nervøs og gleder meg på samme tid. Så får vi vente til uke 19 med å evt vite kjønn ;) Håper du hadde en fin opplevelse på ultralyd i dag :happy:
Lykke til:Heartred Hadde en veldig fin opplevelse:Heartred
 
Fikk vite på ultralyd i går da jeg var 15+0 at det blir en liten jente. Har hatt jentefølelse fra start, og det stemmer med kinesisk kalender, Ramzi teorien og the nub theory (har hatt mange ultralyder på grunn av risikosvangerskap) ☺️
 
Last edited:
Vi var på ultralyd nå i uke 12, og der fikk vi vite at det så ut til å bli en gutt - uten at hun ville si det helt sikkert (selvfølgelig). Så stas! Nå blir det bare spennende å se om hun gjettet riktig!
 
En uke til tul nå. Jeg vil egentlig ikke vite kjønn, men samboer vil, så jeg tror jeg har bestemt meg for at hvis hun kan se noe neste uke, så vil vi vite :facepalm: Skummelt! :hilarious: Er 14+6 da, så fortsatt såpass tidlig at hun vel kan se feil? Hvis hun sier gutt er det vel mest sannsynlig rett, men jenter har lettere for å egentlig være gutter? Hvis dere skjønner hva jeg mener? :wacky: At det er lettere å se at en gutt er en gutt enn at en jente ikke er gutt? :p:wacky:
 
En uke til tul nå. Jeg vil egentlig ikke vite kjønn, men samboer vil, så jeg tror jeg har bestemt meg for at hvis hun kan se noe neste uke, så vil vi vite :facepalm: Skummelt! :hilarious: Er 14+6 da, så fortsatt såpass tidlig at hun vel kan se feil? Hvis hun sier gutt er det vel mest sannsynlig rett, men jenter har lettere for å egentlig være gutter? Hvis dere skjønner hva jeg mener? :wacky: At det er lettere å se at en gutt er en gutt enn at en jente ikke er gutt? :p:wacky:
Så spennende:happy::happy: Kommer veldig an på hvordan fosteret ligger, om det beveger seg mye eller ikke. Jeg fikk beskjed i uke 14 sist at hun var 100% sikker på at det var jente, og det stemte:Heartred
 
Var på TUL i dag og fikk vite at det var jente :Heartred er 14+1. Trodde selv vi ventet gutt helt til jeg drømte at vi fikk vite at det var ei lita jente for noen dager siden :love7
 
Gutt - igjen :Heartblue
 
Så spennende:happy::happy: Kommer veldig an på hvordan fosteret ligger, om det beveger seg mye eller ikke. Jeg fikk beskjed i uke 14 sist at hun var 100% sikker på at det var jente, og det stemte:Heartred

Oioi, så spennende! Nå kjenner jeg at jeg ble veldig spent! Da får vi kanskje vite kjønn om en uke :love017 Med mindre de stenger pga korona :happy090 Det er jeg forsåvidt forberedt på at kommer til å skje, så blir ikke veldig overraska eller skuffa hvis det skulle skje, men vi får se :p
 
Gratulerer :Heartblue:Heartblue Så artig å vite litt om hvem som gjemmer seg inni der :love017
Ja, det er herlig! Gjør ting mer merkelig, spesielt frem til man kjenner masse bevegelser osv. nåværende miste gutten var sååå skuffa for at det ikke var lillesøster :hilarious:
 
Oioi, så spennende! Nå kjenner jeg at jeg ble veldig spent! Da får vi kanskje vite kjønn om en uke :love017 Med mindre de stenger pga korona :happy090 Det er jeg forsåvidt forberedt på at kommer til å skje, så blir ikke veldig overraska eller skuffa hvis det skulle skje, men vi får se :p
Får håpe de holder åpent, de kan jo bruke munnbind og hansker. Jeg er bekymret for at de avlyser OUL, men det ville vært uansvarlig siden jeg har risikosvangerskap og må følges tett opp fra OUL. Skal til jordmor for første gang på mandag og håper de ikke avlyser det:happy:
 
Back
Topp