- Jubletråd -

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Tenker vi også har litt å juble for i svangerskapet/hverdagen :)

Så hva ønsker du å juble for?
 
Jubler for at mannen er så engasjert selv om dette ikke var planlagt :love017 Å så jubler jeg litt hver gang jeg kan ta av bh’en :smiley-angelic003
 
Jubler for at jeg er gravid igjen etter et års prøving, og fikk smertelig oppleve MA i graviditets uke 12. Også er det ekstra jubel om det er tvillinger, tok ultralyd denne uka og da var det to sorte hull Kunne tyde på twins Er egentlig ganske vanskelig å ikke tenke på det sånn omtrent hele tiden
 
I dag jubler jeg for 6+0 :happy::D
 
Tidlig UL, for tidlig å se hjertet slå, men allikevel betryggende å se at det er noe der. Fint med ekstra oppfølging når det har gått galt noen ganger før.
 
Jubler for å ha kome inn i 7.svangerskapsveke og at sjukmeldinga har hjelpt på ryggen, men er redd for at det blir ille igjen første dag tilbake på jobb. Som lærer i 1.klasse er det ikkje ideelt med ryggvondt..
 
Jubler for at jeg endelig er gravid igjen. Vi begynte å prøve på en fjerdemann august 2018. Vi mistet pga blæremola i uke 11, i februar 2019, og måtte vente i 6måneder før vi kunne prøve igjen. Høsten 2019 hadde vi to kjemiske, så nå håper jeg det går veien denne gangen :)
 

Vedlegg

  • 2F1A4255-5737-4B00-BEFA-A662214B5D37.jpeg
    2F1A4255-5737-4B00-BEFA-A662214B5D37.jpeg
    29,2 KB · Visninger: 20
Jubler for 5+1! På babyverden sin app står det at hjertet begynner å slå :Heartred
 
jubler for at ungene gleder seg til november :D
 
Jubler for å være gravid igjen etter SA. Håper så inderlig det går bra denne gangen :rolleyes:
 
Back
Topp