IKM uke 13 ♡

Omaha.
Ante ikke at jeg skulle bli dårlig av Letrozol :wideyed: det har knocka meg helt ut. Stuptrøtt, kvalm, hodepine.. fatigue. :hungover: Ble hjemmekontor på mannen i dag så han tok seg av lillemann.
Har heldigvis en sabla god mann som alltid stiller opp:chicken:
 
Omaha.
Ante ikke at jeg skulle bli dårlig av Letrozol :wideyed: det har knocka meg helt ut. Stuptrøtt, kvalm, hodepine.. fatigue. :hungover: Ble hjemmekontor på mannen i dag så han tok seg av lillemann.
Har heldigvis en sabla god mann som alltid stiller opp:chicken:
Uff så kjedelig :( håper formen ikke er sånn hele tiden ❤️
 
Da prøver jeg å svare på et innlegg for første gang, går dette bra da tro?:laughing002 Ja, da betalte jeg bare tre ganger så mye som jeg hadde trengt:smiley-ashamed004 :D Men hvis det virker, så er det jo uansett verdt de ekstra kronene!:D
:laughing002 Ja jeg fant det bare sånn plutselig for søkte opp hvor de kunne ha det i fysiske apotek :) så er jo 100 kr bedre enn over 300 :laughing001
 
Whaaaat!?:wideyed: Enda en bursdag? Dette begynner og bli rart! Sånn en tredjedel har bursdag her! 5stk :laughing5

Ja, når det ikke kom noe gruppe så tenk jeg at... shitt au, da får jeg bare lage en da, og det var jo faktisk veldig gøy! :D god gjeng her, men vi manglet deg:hug007

Haha sånn gjør jeg og!:book1
Hvordan ligger du an i syklusen?

Hehe, ja, det er litt vilt! Så tilfeldig:laughing002
Var nesten på vei til å gjøre det selv siden jeg ikke fant den, så ble veldig glad da den dukka opp:love017

I dag er jeg på CD8! Skal sjekke eggledere denne uken :nailbiting: så er veldig spent. Holder dere oppdatert! Håper bare det ikke blir kjempevondt.... men blir godt å få et svar:happy: hva med deg?:love2
 
@Annemennemone hvor lenge før bør man begynne med kremen? Noen tanker om dette? Ble litt nysgjerrig jeg og. Men er kanskje for sent for meg om eggløsningen kommer til helgen?
Ble den veldig grisete btw?
Jeg er litt usikker på hvor fort den virker. Står at det kan gå "flere dager eller også uker før bedring merkes". Samtidig er jo ikke produktet laget spesifikt mtp eggløsning, så kanskje det mener fullgod effekt mtp tørrhet i skjeden. Jeg merker ganske fort bedring, men jeg er likevel usikker på om bare noen dager er nok :bookworm: du kan jo evt avvente denne PP, og heller kjøpe til neste om det ikke klaffer? Jeg har en liggende, så jeg kjører på ikveld og annenhver kveld framover siden jeg har eggløsning om ei uke.
 
Jeg også lurte på om man skulle ta den etter el også ? Men slutte når man får positiv test? :facepalm::p
Er fakrisk ikke heeelt sikker her. Jeg hat pleid å fortsette litt etter eggløsning, og deretter trappe ned til bittelitt. Men jeg er jo litt tørr fra før av, så for meg har det jo en sånn generell effekt også. Men jeg har vært litt ute av gamet siden jeg ble gravid før jul, mista i starten av januar, og kroppen først nå er klar for å prøve igjen. Så jeg har ikke planen helt klar for hva jeg gjør, men jeg gunner hvert fall på nå før EL og noen dager etter. Og så ser jeg sikkert litt an. :)

Men ja, slutte ved evt positiv graviditetstest.
 
Ja, veldig rart tanken på 1/3 her, har bursdag i mars. Håper veldig å få en positiv g-test som bursdagsgave Har allerede startet å drikke grapefrukt juice, ikke akk godt . Kjenner noe EL murringer allerede og har bittelite el slim. Kanskje el om 3 til 4 dager Testet for LH stigning igår, svakt positivt. Pleier å få sterk strek, sterkere enn kontrollstreken to dager på rad til vanlig.
 
Hehe, ja, det er litt vilt! Så tilfeldig:laughing002
Var nesten på vei til å gjøre det selv siden jeg ikke fant den, så ble veldig glad da den dukka opp:love017

I dag er jeg på CD8! Skal sjekke eggledere denne uken :nailbiting: så er veldig spent. Holder dere oppdatert! Håper bare det ikke blir kjempevondt.... men blir godt å få et svar:happy: hva med deg?:love2
Så spennende! Ja det må du gjøre! :woot:
Vil anbefale deg og ta smertestillende på forhånd selvom de sier du ikke trenger det...
Dere har tatt test (utenom å sjekke egglederene)der alt så bra ut nå?:joyful:

Her er det litt annerledes enn det pleier! Pleier knapt å merke noe eggløsningsslim, men nå har jeg merket det tydelig 3 dager på rad. Meste jeg har hatt i løpet av disse 11pp :woot: og el testene er allerede nært positiv på CD11, tror kanskje peaken blir i morgen allerede så utrolig spennende! Masse aksjer er lagt inn så er klar!:D

(To øverste igår, to nederste i dag) *morgen og kveld*
20200304_234435.jpg
 
Så spennende! Ja det må du gjøre! :woot:
Vil anbefale deg og ta smertestillende på forhånd selvom de sier du ikke trenger det...
Dere har tatt test (utenom å sjekke egglederene)der alt så bra ut nå?:joyful:

Her er det litt annerledes enn det pleier! Pleier knapt å merke noe eggløsningsslim, men nå har jeg merket det tydelig 3 dager på rad. Meste jeg har hatt i løpet av disse 11pp :woot: og el testene er allerede nært positiv på CD11, tror kanskje peaken blir i morgen allerede så utrolig spennende! Masse aksjer er lagt inn så er klar!:D

(To øverste igår, to nederste i dag) *morgen og kveld*
Vis vedlegget 320331

Jeg har vurdert å ta smertestillende, men erfaringsmessig fungerer ikke Paracet på mensensmerter for min del (har hørt smertene ligner på det?), og Ibux er jeg veldig skeptisk til å bruke rundt eggløsning https://relis.no/sporsmal_og_svar/relisdb/3-7104
Sååå, mulig jeg bare biter tenna sammen:nailbiting: Ja, alt annet ser bra ut!:angel8

Oi, så utrolig gøy at du merker så tydelig forskjell i forhold til hvordan det har vært tidligere! Dette blir spennende:D skal begynne med el-test i dag, forrige pp fant jeg ikke lh-toppen:wideyed: så krysser fingrene for denne pp’n:joyful:
(Og pga skylling er ikke aksjer prioritert lagt inn enda her:hilarious:)
 
Ok skal jeg tørre å slenge meg på da.. litt usikker på syklusen min mtp letrozol. Også usikker på om jeg i det hele tatt får EL, så det er mitt store prosjekt denne syklusen. FINN EL!! :D

Rosafrue - 28 - pp11 - b1 - EL ca 05.03 - IKM 18.03

Legger ved noen tester. Kan den økningen bety noe? (Vet jo at negativ er negativ) Testene er fra i går og den siste fra idag tidlig.
 

Vedlegg

  • 38F8C21F-3586-47C8-A8A5-790C01519A2C.jpeg
    38F8C21F-3586-47C8-A8A5-790C01519A2C.jpeg
    43,8 KB · Visninger: 45
Ok skal jeg tørre å slenge meg på da.. litt usikker på syklusen min mtp letrozol. Også usikker på om jeg i det hele tatt får EL, så det er mitt store prosjekt denne syklusen. FINN EL!! :D

Rosafrue - 28 - pp11 - b1 - EL ca 05.03 - IKM 18.03

Legger ved noen tester. Kan den økningen bety noe? (Vet jo at negativ er negativ) Testene er fra i går og den siste fra idag tidlig.
Spennende:angelic: ja de pleier å øke litt hos meg i dagene før, men det er ingen fasit!
 
Blæ CD 14 i dag, blir vel ikke el før cd 18/19 denne gang heller :( hater å vente! Vi kjører på allerede da i tilfelle.
 

Vedlegg

  • 8FBD2F85-89CD-473F-BA89-697444B39E02.jpeg
    8FBD2F85-89CD-473F-BA89-697444B39E02.jpeg
    32 KB · Visninger: 50
Jeg har vurdert å ta smertestillende, men erfaringsmessig fungerer ikke Paracet på mensensmerter for min del (har hørt smertene ligner på det?), og Ibux er jeg veldig skeptisk til å bruke rundt eggløsning https://relis.no/sporsmal_og_svar/relisdb/3-7104
Sååå, mulig jeg bare biter tenna sammen:nailbiting: Ja, alt annet ser bra ut!:angel8

Oi, så utrolig gøy at du merker så tydelig forskjell i forhold til hvordan det har vært tidligere! Dette blir spennende:D skal begynne med el-test i dag, forrige pp fant jeg ikke lh-toppen:wideyed: så krysser fingrene for denne pp’n:joyful:
(Og pga skylling er ikke aksjer prioritert lagt inn enda her:hilarious:)
Ja, ikke bruk Ibux!:)
Jeg kom 30min før så da gå de meg 1g med Paracet, men aner ikke om det egentlig fungerte! Og de strevde litt hos meg så det gjorde det nok mye verre, så det går sikkert veldig fint! Virker som folk har veldig ulike erfaringer med det. :happy:

Det er jo fantastisk at alt annet bra! Gratulerer!!:woot:

Ja all forskjell gir håp! Har liksom en sånn rar følelse av at kroppen kanskje "har begynt å fungere igjen" :smiley-ashamed004
Men så er jeg jo ganske flink å ha håp i denne perioden av syklusen, verre senere!:bag:

Da håper vi virkelig du finner toppen denne gang! For det er jo ganske gøy!:D
Sjekket du 2 ganger for dagen?
Gleder meg til å teste nå!:smiley-bounce012
 
Ok skal jeg tørre å slenge meg på da.. litt usikker på syklusen min mtp letrozol. Også usikker på om jeg i det hele tatt får EL, så det er mitt store prosjekt denne syklusen. FINN EL!! :D

Rosafrue - 28 - pp11 - b1 - EL ca 05.03 - IKM 18.03

Legger ved noen tester. Kan den økningen bety noe? (Vet jo at negativ er negativ) Testene er fra i går og den siste fra idag tidlig.
Ååh så gøy at du ble med!! Nå ble jeg glad:joyful:

Vi ligger jo veldig likt med pp og alder :rolleyes: og du prøver på første barn sant?:D

Den stigningen kan absolutt bety noe er på gang!
Spennende!:woot:

Skal jeg sette deg på IKM usikker enn så lenge? (Siden vi ikke har 18.03) og siden du er usikker på når el kommer enda :)
 
Ååh så gøy at du ble med!! Nå ble jeg glad:joyful:

Vi ligger jo veldig likt med pp og alder :rolleyes: og du prøver på første barn sant?:D

Den stigningen kan absolutt bety noe er på gang!
Spennende!:woot:

Skal jeg sette deg på IKM usikker enn så lenge? (Siden vi ikke har 18.03) og siden du er usikker på når el kommer enda :)
Ja, da jeg så at det var du som var TS, så fikk jeg jo enda mer lyst :D

Ja, prøver på første barn her også!

Fint om du kan gjøre det :Heartpink Kommer til å bli mye EL spam her fremover :p
 
Hehe, ja, det er litt vilt! Så tilfeldig:laughing002
Var nesten på vei til å gjøre det selv siden jeg ikke fant den, så ble veldig glad da den dukka opp:love017

I dag er jeg på CD8! Skal sjekke eggledere denne uken :nailbiting: så er veldig spent. Holder dere oppdatert! Håper bare det ikke blir kjempevondt.... men blir godt å få et svar:happy: hva med deg?:love2
Skal til legen nå jeg også å høre om rekvisisjon til gyn :) for å bare sjekke om alt står bra til :) masse lykke til til deg ❤️ Det går nok bra :)
 
Back
Topp