Må bare klage litt over vekta

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Morn, må bare syte litt. Jeg skjønner ikke en dritt, jeg spiser samme som før, men er trøttere da. Noe som sikkert har senka aktivitetsnivået litt.
Har plutselig gått opp 5kg på en uke!! Jeg er jo ikke en tynn dame i utgangspunktet.
Mistenker litt vann i kroppen, for har litt pølsefingre.. :/ men altså jeg blir litt fortvila, fordi jeg har med de 3 andre ikke gått opp noe særlig i begynnelsen
Får prøve å gå meg en tur i morra.. Med denne farta blir jeg kjempesvær når ungen kommer
 
Er også redd for å gå opp mye i vekt.. Er heller ikke noe tynn dame, gikk opp 18 kg ved forrige sv.skap, og det var ALT for mye. Veier 2 kg mindre nå enn jeg gjorde da jeg ble gravid sist, og håper å ikke gå opp særlig mer enn 10 kg denne gangen. Skjønner ikke hvorfor jeg legger sånn på meg når jeg ikke spiser noe mer enn jeg pleier :(
 
Er også redd for å gå opp mye i vekt.. Er heller ikke noe tynn dame, gikk opp 18 kg ved forrige sv.skap, og det var ALT for mye. Veier 2 kg mindre nå enn jeg gjorde da jeg ble gravid sist, og håper å ikke gå opp særlig mer enn 10 kg denne gangen. Skjønner ikke hvorfor jeg legger sånn på meg når jeg ikke spiser noe mer enn jeg pleier :(

Det er ikke lett alt styret med vekt
 
Jeg har ikke veid meg på sikkert 4 år... Begynte å tenke at jeg kanskje burde veie meg nå i starten av svangerskapet:rolleyes: Mest lyst til å vente til kontroll, men da får jeg jo ikke fulgt med på en eventuell oppgang.... usj.. kanskje jeg må handle vekt igjen da:banghead::shifty:
 
Back
Topp