Hva skal du spise til middag idag?

SOS! Er så sykt matlei... Hva skal man lage til middag på en lørdag? :p
 
Her blir det løvbiff med litt pommes frites og et hav av grønnsaker. Skikkelig crave på grønnsaker.
 
Hjemmelaget lasagne :happy:
 
I dag har vi litt mye på agendaen, så det blir pizza til kvelds ☺️ I går hadde vi biff med pommes frites, dampet brokkoli og hjemmelaget peppersaus. Jeg stekte biffen min i stekepannen først, deretter i ovnen med steketermometer til den var godt over 70 grader :hilarious: greit å være på den sikre siden! Det var indrefilet, så den var mør og god likevel. :)
 
Kjøttpudding
 
I dag blir det noe kjapt på gardermoen:p Reiser til København i kveld, så blir kanskje en middag i Køben til kveldsmat når vi kommer frem:)
 
Idag blir det.............(trommevirvel)............TACO:woot:
 
Idag blir det fiskekaker, stekt løk, gulrøtter, poteter og brun saus :Heartred
 
Pasta, Chorizoboller og grånnkålmix!
 
Idag som igår blir det vel litt stekt minimais... matlysten har vært ikke-eksisterende i over 1 mnd og det begynner å skrante på hva jeg kan spise uten å bli kvalm og kaste opp.. Det er så kjipt å spise middag, for så å ligge i fosterstilling resten av kvelden fordi du spyr hvis du rører deg :( hadde det vært bare meg så hadde jeg nok ikke spist, men det er viktig med nok næring til meg og baby.. Var hos en vikar for fastlegen min, som var bekymret for at jeg kanskje begynte å nærme meg innleggelse.. Men heldigvis ingen ketoner i urinen enda :smiley-angelic001
 
Back
Topp