Gravid igjen etter MA ???

CasaMilla

Flørter med forumet
Jeg skulle hatt mensen på fredag, så tok en test igår, og den viste så svakt. Har prøvd å bli gravid i et år, og ble gravid i november men oppdaget en MA rett før jul. Så tok det 5 uker før jeg fikk mensen, og tok eggløsningstester så nå tror jeg jammen jeg er blitt gravid igjen! Er det mulig!! Jeg tok en ny test på morgenurin i dag og den er fortsatt veeeldig svak. Når jeg ble gravid i november var den mye tydeligere tidlig, men så gikk ikke det veien heller da. Var sykt dårlig form allerede en uke før jeg testet positivt. Jeg har to barn fra før og alle gangene jeg har blitt gravid så har jeg delt nyheten med en gang, men siden jeg hadde en MA i desember så kommer jeg ikke til å si noe før i uke 12 denne gang. Men er glad og kjenner på lykkerus, og gleder meg til å gå gravid. Jeg fyller 40 på onsdag så igår hadde jeg 40 årslag og jeg holdt på å røpe meg flere ganger, men klarte å holde det for meg selv. Samboeren vet det selvfølgelig, han sier at han ikke tror jeg er gravid. Men det er 2 streker:/ Hva syns dere? IMG_0843.jpgIMG_0843.jpg
 

Vedlegg

  • IMG_0831.jpg
    IMG_0831.jpg
    15,5 KB · Visninger: 6
Absolutt to streker der! Gratulerer så mye ❤️:wav

mine streker er ikke sterkere enn dine xsmile5
 
Sniker litt. De testene er er absolutt positiv, de er ofte kjempedårlig i fargestoffet og viser mye tullete svakesvakesvake streker når det ikke er noe, den der er absolutt positiv da den er veldig sterk til å være den typen test.
 
Er så spennende dette her at jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre! Hva tenker du og føler nå?
 
Er så spennende dette her at jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre! Hva tenker du og føler nå?


Jeg kjenner jeg er nervøs for at de ikke skal bli sterkere, da jeg synes økningen går litt sakte. Tok en digital for ett par dager siden med resultat 1-2. Tok en ny en i dag, og hadde virkelig håpet på 2-3 for da ville det vært en klar økning.. men var 1-2 i dag og gitt.

Lest litt (for mye) inn her og har blitt redd for kjemisk.. vet ikke om en kjemisk graviditet vil slå ut på digital, men føler ikke jeg får til å slå meg til ro før jeg ser en klar økning.

Har du tatt digital?
 
Sniker litt. De testene er er absolutt positiv, de er ofte kjempedårlig i fargestoffet og viser mye tullete svakesvakesvake streker når det ikke er noe, den der er absolutt positiv da den er veldig sterk til å være den typen test.
Seriø
Jeg kjenner jeg er nervøs for at de ikke skal bli sterkere, da jeg synes økningen går litt sakte. Tok en digital for ett par dager siden med resultat 1-2. Tok en ny en i dag, og hadde virkelig håpet på 2-3 for da ville det vært en klar økning.. men var 1-2 i dag og gitt.

Lest litt (for mye) inn her og har blitt redd for kjemisk.. vet ikke om en kjemisk graviditet vil slå ut på digital, men føler ikke jeg får til å slå meg til ro før jeg ser en klar økning.

Har du tatt digital?
Jeg forstår deg veldig godt, men jeg vet ikke hva kjemisk graviditet er? At kroppen lurer liksom? Nei jeg har ikke tatt digital test kun strimmel. Det er veldig kjipt disse første ukene. Jeg krysser fingrer og tær for oss begge. La spiren vokse seg frisk og sunn❤️
 
Seriø

Jeg forstår deg veldig godt, men jeg vet ikke hva kjemisk graviditet er? At kroppen lurer liksom? Nei jeg har ikke tatt digital test kun strimmel. Det er veldig kjipt disse første ukene. Jeg krysser fingrer og tær for oss begge. La spiren vokse seg frisk og sunn❤️

slik jeg har forstått det så handler det om at egget har blitt befruktet, men ikke festet seg. Ettersom egget har blitt befruktet blir det utslag på testen, men det vil man ikke få etter en stund. Nå har jo jeg fått utslag flere dager på rad, så egentlig bør jeg vel tenke at alt er greit ;)

Ja, håper vi står der med beibis i november ❤️❤️
 
Jeg kjenner jeg er nervøs for at de ikke skal bli sterkere, da jeg synes økningen går litt sakte. Tok en digital for ett par dager siden med resultat 1-2. Tok en ny en i dag, og hadde virkelig håpet på 2-3 for da ville det vært en klar økning.. men var 1-2 i dag og gitt.

Lest litt (for mye) inn her og har blitt redd for kjemisk.. vet ikke om en kjemisk graviditet vil slå ut på digital, men føler ikke jeg får til å slå meg til ro før jeg ser en klar økning.

Har du tatt digital?
Sniker, jeg ville ventet minst 1 uke mellom digitale tester, da er man sikker på å se økning :)
 
slik jeg har forstått det så handler det om at egget har blitt befruktet, men ikke festet seg. Ettersom egget har blitt befruktet blir det utslag på testen, men det vil man ikke få etter en stund. Nå har jo jeg fått utslag flere dager på rad, så egentlig bør jeg vel tenke at alt er greit ;)

Ja, håper vi står der med beibis i november ❤️❤️
Åååå denne graviditeten er så etterlengtet, så håper så mye at den utvikler seg i riktig retning Blir uansett spennende å følge hverandre
 
Seriø

Jeg forstår deg veldig godt, men jeg vet ikke hva kjemisk graviditet er? At kroppen lurer liksom? Nei jeg har ikke tatt digital test kun strimmel. Det er veldig kjipt disse første ukene. Jeg krysser fingrer og tær for oss begge. La spiren vokse seg frisk og sunn❤️
slik jeg har forstått det så handler det om at egget har blitt befruktet, men ikke festet seg. Ettersom egget har blitt befruktet blir det utslag på testen, men det vil man ikke få etter en stund. Nå har jo jeg fått utslag flere dager på rad, så egentlig bør jeg vel tenke at alt er greit ;)

Ja, håper vi står der med beibis i november ❤️❤️
En kjemisk graviditet er en graviditet. Man mister før 5+0, det kalles kjemisk fordi den eneste måten å påvise er gjennom kjemi (blod eller urin) etter ca 5+0 skal man kunne se en liten prikk på ultralyd der fosteranlegget er :)
 
En kjemisk graviditet er en graviditet. Man mister før 5+0, det kalles kjemisk fordi den eneste måten å påvise er gjennom kjemi (blod eller urin) etter ca 5+0 skal man kunne se en liten prikk på ultralyd der fosteranlegget er :)

aha! Takk for svar :)
 
Back
Topp