Snipp-snapp-snute for denne gang

trico331537

Flørter med forumet
Jeg har mistenkt at noe ikke har vært slik som det skulle den siste uka, og jeg fekk mine mistanker bekreftet i går/dag.
I går ved middagstider begynnte jeg med smerter som vedvarte Stort sett hele kvelden, trodde det var murringer Siden jeg har hatt det i de andre svangerskapene mine.
I dag ca kl 06.00 sto jeg opp å gikk på toalettet, jeg hadde da fått blødning.
Blødningen har tatt seg kraftig opp gjennom dagen i dag og smertene kommer tak vis i nedre mage og rygg området.
Hcg hadde også gått ned fra 152 til 126 på 2dager.
Har vært hos legen som har konstatert SA og mente at utviklingen til embrio hadde stoppet ganske tidlig i forløpet.

Ønsker dere andre masse lykke til videre❤
jeg gir ikke opp håpet på nr 3 før jeg selv blir 30 og håper at jeg kan snike meg inn i desember/januar gruppen om ikke lenge:-)

Veldig leit å høre ❤️ Lykke til med nytt forsøk ❤️

Leit å høre ❤️❤️❤️ Ønsker deg lykke til med prøvingen å så måtte neste spire klore seg fast i 9mnd ❤️

Dette var trist. Håper det ikke går for lang tid før spira sitter og sitter der helt til termin!

:Heartred

Tusen takk alle sammen♡ setter stor pris på all omtankem.
Så det var noen som spurte hvor langt på vei jeg var, etter mine beregninger så var jeg 5+5/6 ish.
siden jeg hadde mistanker om at alt ikke var slik det skulle, føler jeg at jeg forsåvidt var godt forberedt på at dette kom til å skje( høres fælt ut,jeg vet det).

Har god støtte fra venner,familie og kollegar så vi kommer vell oss gjennom dette også.

Last edited:

Back
Topp