Terminliste juli 2020 (gjeldende fra OUL)

Skikkelig gutte boom i juli :hilarious: jentene får hvertfall fisk å velge mellom når de blir store:hilarious:

Jepp! Føler det alltid er gutteboom når jeg går gravid :hilarious: Hun jeg var på ultralyd også sa det tilogmed før vi fikk vite at det var gutt at det var veeeldig mange gutter i juli i år :hilarious::Heartblue
 
Jeg har vært på mange ultralyder, men OUL var vel den jeg hadde for to uker siden. Termin er 9. juli med tvillingjenter, Ahus :Heartred:Heartred
 
Sapientia - 28. juli - jente - Haukeland


Ble satt én dag tilbake på TUL, som de valgte å beholde på OUL. Men jeg har gått på en regnebommert, så når de regner 40 +3 ble det tilsammen fire dager fra første dato jeg skrev er på forumet. Oh well, håper hun er klar til å møte verden litt før allikevel ❤
 
19 juli, gutt :Heartblue
Kongsberg
 
OUL i dag. Ny termin er 18/7 på Levanger Sykehus og ukjent kjønn da vi ikke vil vite det:)
 
Ny termin etter OUL - 14. Juli! Molde sykehus (Kristiansund om jeg føder etter 17.juli.)

Termin gikk tilbake fra 17. -14. Juli. Etter tre tidligere ul med 17.juli som termino_O
 
Ny termin etter OUL - 14. Juli! Molde sykehus (Kristiansund om jeg føder etter 17.juli.)

Termin gikk tilbake fra 17. -14. Juli. Etter tre tidligere ul med 17.juli som termino_O
Jeg faller akkurat i mellom.. har termin 7 juli:wtf:
 
Jeg faller akkurat i mellom.. har termin 7 juli:wtf:

Ja så det. Hvor ble nærmest for deg igjen? Molde her. Men Leo ble født i Kristiansund. Igangsatt og null stress. Mye bedre opplevelse der var det også i barseltiden;) Jeg gikk 14 dager over med de to forrige, og blir nok igangsatt nærme termin denne gangen
 
Ja så det. Hvor ble nærmest for deg igjen? Molde her. Men Leo ble født i Kristiansund. Igangsatt og null stress. Mye bedre opplevelse der var det også i barseltiden;) Jeg gikk 14 dager over med de to forrige, og blir nok igangsatt nærme termin denne gangen
Jeg havner nok i Molde om jeg ikke får bestemme selv. Om jeg først må reise, så ønsker jeg å føde på st.olavs☺️
 
Back
Topp