Skravletråd

Noen som har handlet på sunnesmokker . no ? Er så pyse på netthandling:shy:
Googla di og var en del negativt. Så tørr ikke..


Men en annen ting. Noen her som har kjøpt di gravid joggebuksene på H&M?? Hvordan er di i str? :anyone
 
Føler gravidklærne til H&M varierer veldig i str. fra plagg til plagg. Har opplevd at samme bukse, i samme farge og modell i samme str. satt helt forskjellig. Kanskje jeg bare har hatt uflaks?
 
Gooooood helg’a dere!
Håper dere får en hyggelig helg.
Det er lenge siden helg = fest og moro, si!
 
Gooooood helg’a dere!
Håper dere får en hyggelig helg.
Det er lenge siden helg = fest og moro, si!
Ja. Nå er det lenge siden helg betydde fest og morro. Jeg har nesten ikke noe forskjell på helg og hverdager. Siden jeg er sykemeldt fra de normale jobbene mine :hilarious: og nå kun jobber for megselv i mitt eget firma :angelic:
 
God helg! Jeg jobber hver dag og ser veldig frem mot helg.

Hva skal jeg i helgen? Rive badet vårt som vi fant ut at har en stor lekkasje denne uken.

Og nå spøy 2 åringen utover senga...
 
God helg! Jeg jobber hver dag og ser veldig frem mot helg.

Hva skal jeg i helgen? Rive badet vårt som vi fant ut at har en stor lekkasje denne uken.

Og nå spøy 2 åringen utover senga...

Ånei!
For en helg det ligger an til å bli :nailbiting:
Håper det kun var et engangstilfelle med den spyinga og at dere andre berger unna!

Har dere flere bad, eller blir det biodass på gangen og kattevask ved kjøkkenvasken?

Spy er noe av det verste jeg vet. Har to runder med hypermesis bak meg og et barn med refluks og som har hatt en del oppkastproblematikk, så skulle tro jeg ble vant til det, men grøss og gru!

MASSE sympati! Spy og spesielt i senga... :grumpy:
 
Ja. Nå er det lenge siden helg betydde fest og morro. Jeg har nesten ikke noe forskjell på helg og hverdager. Siden jeg er sykemeldt fra de normale jobbene mine :hilarious: og nå kun jobber for megselv i mitt eget firma :angelic:

Ja, litt det samme her egentlig. Bare at jeg ikke har orket å gjøre så mye med firmaet jeg er med å starter opp heller. Skal prøve og ta opp tråden igjen til uka :smiley-ashamed008

Akkurat nå er største forskjellen på hverdag og helg er at bhg er stengt:p
 
Ja, litt det samme her egentlig. Bare at jeg ikke har orket å gjøre så mye med firmaet jeg er med å starter opp heller. Skal prøve og ta opp tråden igjen til uka :smiley-ashamed008

Akkurat nå er største forskjellen på hverdag og helg er at bhg er stengt:p

Jeg holder på å ta mer og mer av oppgavene igjen nå, da lærlingen vi har nå snart er ferdig og da blir jeg alene.

Glemte helt det med bhgen, men det er en stor forskjell ja :hilarious:
 
Ånei!
For en helg det ligger an til å bli :nailbiting:
Håper det kun var et engangstilfelle med den spyinga og at dere andre berger unna!

Har dere flere bad, eller blir det biodass på gangen og kattevask ved kjøkkenvasken?

Spy er noe av det verste jeg vet. Har to runder med hypermesis bak meg og et barn med refluks og som har hatt en del oppkastproblematikk, så skulle tro jeg ble vant til det, men grøss og gru!

MASSE sympati! Spy og spesielt i senga... :grumpy:

Jeg tror bare der var et engangstilfelle heldigvis:) hun har ikke spydd noe mer og er i god form :)
 
God helg dere!
Her føles endelig formen bedre etter å ha vært utslått med kvalme, oppkast og magekramper siden torsdag (mest sannsynlig som reaksjon på lite søvn og en hverdag som ikke tar hensyn til det :p). Så resten av helgen skal gå med til å bli et oppegående menneske igjen :p
 
Her har vi sprutdiaré på andre dagen og toåringen satte seg også fast i speinkelsenga i natt, så vi hr fjernet den ene siden.

foreløpig har jeg brukt 1,5t på å få ham til å sove luren sin. Ikke fan.
 
Her har vi sprutdiaré på andre dagen og toåringen satte seg også fast i speinkelsenga i natt, så vi hr fjernet den ene siden.

foreløpig har jeg brukt 1,5t på å få ham til å sove luren sin. Ikke fan.

Gaaaaah! For en helg.
Håper magen(e) blir bedre snart.
God bedring!
 
Er det ikke typisk at ungen får vannkopper når pappaen er på jobbreise? :banghead: Etter en tøff natt har prikkene poppet opp som paddehatter her. Kan ikke ta henne med meg på butikken for å handle mat som jeg hadde tenkt pga.smittefare og ikke blir det den etterlengtede jentekvelden på meg heller :smiley-angry017 Oppå det hele på drikkevannet kokes pga. smitte i vannet. Er så sliten og lei og hadde gledet meg så mye til i kveld, men sånn er det noen ganger...

Sånn, da skal jeg ikke klage mer. Får heldigvis barnevakt så jeg får handlet etterpå og vannkoppeviruset kommer til å være over lenge før baby kommer.
 
Nesten hver gang jeg tømmer blæra så strammer det seg så j*vlig nede i lysken! Er det flere som har det sånn? Gir deg etter noen sekunder altså, men det er ganske ubehagelig! Vet jeg har spurt om dette for noen uker siden, men noen ganger så er det altså så smerter nedi der at jeg lurer fortsatt :p
 
Nesten hver gang jeg tømmer blæra så strammer det seg så j*vlig nede i lysken! Er det flere som har det sånn? Gir deg etter noen sekunder altså, men det er ganske ubehagelig! Vet jeg har spurt om dette for noen uker siden, men noen ganger så er det altså så smerter nedi der at jeg lurer fortsatt :p

Får det også.
Spesielt når jeg står opp etter å ha sovet en stund. Først føles det ut som om jeg skal prøve å tisse ut en tennisball, men at det bare kommer en liten stråle og når blæra endelig er tømt, strammer det i både magen og lysken
 
Er det ikke typisk at ungen får vannkopper når pappaen er på jobbreise? :banghead: Etter en tøff natt har prikkene poppet opp som paddehatter her. Kan ikke ta henne med meg på butikken for å handle mat som jeg hadde tenkt pga.smittefare og ikke blir det den etterlengtede jentekvelden på meg heller :smiley-angry017 Oppå det hele på drikkevannet kokes pga. smitte i vannet. Er så sliten og lei og hadde gledet meg så mye til i kveld, men sånn er det noen ganger...

Sånn, da skal jeg ikke klage mer. Får heldigvis barnevakt så jeg får handlet etterpå og vannkoppeviruset kommer til å være over lenge før baby kommer.
Lov å få ut litt:Heartred
Å det er tyypisk at det blir sykdom når man er alene:sorry: håper det ikke blir for mye kløe. God bedring til henne:Heartred
 
Da ser det ut som om leiligheten vår ble solgt! (Venter på å få bekreftelse fra bankmannen til kjøper)

Kjente jeg ble noen kilo lettere da megler sa de hadde godtatt motbudet vårt!

Da kan jeg begynne å fokusere på baby og skru sammen/sette opp babyutstyr!
 
Back
Topp