Sniker: når fikk dere positiv test?

Liljepia90

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Hei alle! Jeg er 12dpo og har vanvittig lyst på oktober-baby. Har ikm fra imorgen til søndag et sted, så en test burde jo slått ut nå? Har tidlig-tester på 10mlU. Er bare så himla redd for å bli skuffet, så jeg har ikke turt. Eller, testa blenda 9&10dpo og ble så skuffet at jeg ikke orket å teste mer :shy:

Så, hvor mange dpo var dere når dere testa positivt? :angelic:

Gratulerer til alle med oktober-spire i magen :Heartred
 
Var faktisk 14 dpo når jeg fikk første positive test :hilarious: hadde egentlig gitt opp denne prøveperioden, men spiren satt gitt!
 
Fikk svaaak positiv 9dpo og postiv CB digital 10dpo
 
Jeg fikk svaaake streker 11 dpo med vanlig strimmel fra Babyplan :)

Ikke sikkert det syns når det lastes opp her, men dette er morgen og kveld 11 dpo (tørka).
 

Vedlegg

  • 26364E6B-1E23-41F3-AAE8-D2CB250D6B8C.jpeg
    26364E6B-1E23-41F3-AAE8-D2CB250D6B8C.jpeg
    34,5 KB · Visninger: 480
Jeg fikk positiv 12 dpo :) Prøvde ikke å teste før det så vet ikke om den hadde slått ut før.
 
8 dpo på tidligtest.
 
Jeg var redd for å teste pga skuffelse for negativ test igjen. Så testet ikke før 15 dpo og fikk 1-2 uker på digital:) sist fikk jeg positiv digital 12 dpo men endte i ma
 
Testa ikke før 4 dager etter forventet mens. Har prøvd en stund og hadde mistet troen denne mnd, så glemte når mensen skulle være :facepalm:
 
Negativ 8 dpo, 9 dpo syntes jeg at jeg kunne skimte en skygge. 11 dpo var den svak positiv 10mIU, 12 dpo positiv digital og 25mIU. I de 2 andre vellykkede svangerskapene testet jeg veldig svakt positivt 9 dpo.
 
Var faktisk 14 dpo når jeg fikk første positive test :hilarious: hadde egentlig gitt opp denne prøveperioden, men spiren satt gitt!
Og da hadde du testa i dagene før også? 13 dpo her imorgen, vet ikke om jeg tester da eller venter litt :cat: gratulerer med positiv test! :Heartred
 
Jeg fikk svaaake streker 11 dpo med vanlig strimmel fra Babyplan :)

Ikke sikkert det syns når det lastes opp her, men dette er morgen og kveld 11 dpo (tørka).
Spennende å få tidlige streker! Hadde håpa å få det selv, men Neida :hilarious: gjenstår å se om det ble klaff i det hele tatt, de siste dagene er så nervepirrende! :bored: Gratulerer med positiv test hvertfall! :love7
 
Oi, så tidlig! Gratulerer med positiv test :Heartred
Tusen takk :) Forrige svangerskap testet jeg positivt 7dpo med vanlig strimmeltest. Så det kan være ganske ulikt. Håper du får positiv test snart :)
 
Spennende å få tidlige streker! Hadde håpa å få det selv, men Neida :hilarious: gjenstår å se om det ble klaff i det hele tatt, de siste dagene er så nervepirrende! :bored: Gratulerer med positiv test hvertfall! :love7

Ja, det var nervepirrende å kunne skimte noen streker altså!

Tusen takk :) Krysser fingrene for deg også :D
 
Jeg var redd for å teste pga skuffelse for negativ test igjen. Så testet ikke før 15 dpo og fikk 1-2 uker på digital:) sist fikk jeg positiv digital 12 dpo men endte i ma
Håper jeg har like mye viljestyrke, men tviler litt. Trist å høre at du har mistet, men krysser fingrene for at denne spira sitter til termin :Heartred
 
Back
Topp