Reisevei til føden

Rugrat

Glad i forumet
Hvor lang reisevei har dere til føden? Her er det ca 30-40 minutter. Tenker på de som har 2+ timer reising, må være skummelt å vite når man skal sette seg i bilen?:)
 
Hvor lang reisevei har dere til føden? Her er det ca 30-40 minutter. Tenker på de som har 2+ timer reising, må være skummelt å vite når man skal sette seg i bilen?:)
Er så sykt glad for å ikke bo i øyene ut i havet her og være avhengig av ferge (kanskje til og med 2!!) for å komme meg til en fødeavdeling!
Hvis avdelingen her i byen ikke er stengt/blir lagt ned blir det bare 15 minutter’s biltur :happy: Hvis ikke må jeg til nabobyen, som heldig vis bare er 1t og 20 min unna ca
 
50 min. Det er lenge nok med vonde rier altså :hilarious: Skal prøve å dra liiitt før neste gang, vi får se hvordan det går :rolleyes:
 
5-10 min i bil :) Helt perfekt, jeg er veldig glad vi har så kort vei!
 
20 minutter. Det er forsåvidt lenge nok mtp at min siste fødsel tok 45 min fra 4 cm til fødsel unnagjort. Blir ikke å vente så lenge :nailbiting:
 
Vi har ca 45 min dersom det ikke er rush :bag: har gått fint de ti andre gangene, da mine fødsler har vært langdryge (24 t og 22 t). Tidligere kunne man møte jordmor på vakt på legevakten for å sjekke åpning mtp om fødselen var i gang for alvor, men det tilbudet er borte nå. Så nå må vi reise helt til KK.
 
Har 45-50 min uten kø
 
25 minutter uten trafikk til sykehuset. Kan i verste fall bli 50-60 minutter ved mye trafikk.
 
Ca 30 min men siden jeg føder såpass raskt er det egentlig for langt unna. Sist fødte jeg hjemme hele tok 33 min. Håper på igangsettelse denne gangen pga rask fødsel og da har mulighet til og føde på sykehuset
 
Jeg er så heldig som bor så nærme sykehuset. Det er bare fem minutter med bil. Sist fødsel var det 1 min unna med bil. Tok lengre tid for mannen å parkere enn å kjøre dit. Neste gang tar vi taxi. Mamma har sakt at hun kommer hit å er her før, under og etter. Da slipper vi å tenke på at jenta vår må ha en plass å være og så slipper hun å miste skolen, så har vi noen som kan hjelpe oss litt mens vi er i bobla.
 
Det tar ca 15 min til sykehuset fra oss. Heldigvis! Tenker på dere som bor langt unna!
 
50 min her. Har laaangdryge fødsler bak meg, så er ikke stresset over avstanden. Stresser mer over hvor lang fødsler det blir denne gangen.
 
Ca 30. Fødte raskt sist så håper vi rekker sykehuset denne gangen :hilarious:
 
Ca 30 min men siden jeg føder såpass raskt er det egentlig for langt unna. Sist fødte jeg hjemme hele tok 33 min. Håper på igangsettelse denne gangen pga rask fødsel og da har mulighet til og føde på sykehuset

Oi, hvordan var det å føde hjemme?
 
Omtrent 2 timer. Fordelen er at man får dra inn, jeg har hatt vannavgang begge gangene og da ber de meg bare komme.
 
Back
Topp