Hva skal du spise til middag idag?

Idag skal vi fortelle ungene og feire med burgere etterpå :D kjøpt angus-burgere i kjøttdisken og greier:p
 
I dag blir det løvbiff, pommes, bearnaise og salat :)
 
Sniker her mens jeg lager middag, så keg deler også: Her blir det hjemmelaget pizza med creme fraiche-saus, fetaost, mozzarella, grillet paprika, ruccola og spekeskinke :)
 
Sniker her mens jeg lager middag, så keg deler også: Her blir det hjemmelaget pizza med creme fraiche-saus, fetaost, mozzarella, grillet paprika, ruccola og spekeskinke :)
Mmm, jeg skal ha hvit pizza i morgen - elsker det! Mannen liker best rød, så lager størsteparten rød, også en stripe hvit til meg selv med masse deilig ost og topping❤️
 
I dag spiste vi pizza på italiensk restaurant til lunsj, litt koldtbord til middag i bursdag :)
 
I går spiste vi spinat-spaghetti med biff og hvitløksbrød til. Jeg brukte flere timer på maten, men det var verdt det.

I dag skal vi spise laks. Med salat til iallefall. Muligens ris og en god saus.
 
Kyllinggryte i dag :)
 
Jeg lager pizza til mannen og meg ikveld. En del hvit, og en del rød. Ungene ville ha nudler til kvelds og det fikk de:bag: vi har hatt familiebesøk i dag så har ikke spist middag. Bare kaker:sour:
 
Her ble det indisk
 
I dag skal vi ha ørret med ovnsbakte grønnsaker.. og sandefjordsmør :happy:
 
I dag skal jeg enten helsteke en svinefilet med ovnsbakte grønnsaker og saus, eller steke fiskepudding med makaroni:hilarious: får se hva magen har lyst på når det nærmer seg.
 
Tror vi skal ha laks med båndspagetti til middag i dag. Forslag til mer tilbehør?
 
Back
Topp