~Februar!~

Viii...
Måneden er hele 1/28 lenger :p
Jippi, mer skravletid :p
 
Viii...
Måneden er hele 1/28 lenger :p
Jippi, mer skravletid :p
Vi har faktisk rett og slett bittelitt mer tid i 2020 enn til vanlig.

Likevel er vi fakrisk ferdig med sånn rundt regnet 1/12 av året likevel. Sånn ca 1/12 av der er sommerferien og 1/12 er desember og den flyr rasende fort. Det gjør juni også faktisk.

Brått er det 20210
 
Vi har faktisk rett og slett bittelitt mer tid i 2020 enn til vanlig.

Likevel er vi fakrisk ferdig med sånn rundt regnet 1/12 av året likevel. Sånn ca 1/12 av der er sommerferien og 1/12 er desember og den flyr rasende fort. Det gjør juni også faktisk.

Brått er det 20210
Rart det der. Bursdagsmåneden min dette. Samme dag som din datter og!
 
God morgen
Møkkanatt! Mage som brant føltes det ut som, halsbrann og skiveutglidning i ryggen, nesten glemt hvor vondt det var siden det er så lenge siden Sist..

yeye luftet hunden nå fir å prøve å få gått litt, uten st det hjalp, nå skal jeg bake ut rundstykkene som jeg satte deig til i går kveld så blir det ferske rundstykker til frokost.
 
Hurra for alle dere som har bursdag i februar. Og min datter ja.
 
Tett mellom bursdagene i denne årets korteste mnd altså!
 
God morgen
Møkkanatt! Mage som brant føltes det ut som, halsbrann og skiveutglidning i ryggen, nesten glemt hvor vondt det var siden det er så lenge siden Sist..

yeye luftet hunden nå fir å prøve å få gått litt, uten st det hjalp, nå skal jeg bake ut rundstykkene som jeg satte deig til i går kveld så blir det ferske rundstykker til frokost.
God bedring til kroppen❤️
 
Back
Topp