Ammetåka - merkelige ting du har gjort eller gjør

Missie

Forelsket i forumet
VIP
Januarlykke 2020
Ammetåka har kommet for fullt, så her om dagen klarte jeg gå ut av Barnas Hus uten å betale for en vare :hilarious: Betalte for en, men den som lå i toppen av vogna glemte jeg. Måtte løpe tilbake og unnskylde meg og betale. Hun i kassa synes heldigvis det bare var komisk:hilarious::facepalm:

Så hva er det merkeligste du har gjort?
 
Ammetåka har kommet for fullt, så her om dagen klarte jeg gå ut av Barnas Hus uten å betale for en vare :hilarious: Betalte for en, men den som lå i toppen av vogna glemte jeg. Måtte løpe tilbake og unnskylde meg og betale. Hun i kassa synes heldigvis det bare var komisk:hilarious::facepalm:

Så hva er det merkeligste du har gjort?
Helt forferdelig men jeg stod opp i dag og bare satt meg å drikke kaffi. Glemte at jeg stod opp for å vekke de andre barna. Glemte ett øyeblikk at de var her og at jeg hadde barn som skulle opp. Helt forferdelig egentlig. Kvapp skikkelig når jeg kom på det. Litt som hjemme alene filmen  håper det er ett engangstilfelle
 
Helt forferdelig men jeg stod opp i dag og bare satt meg å drikke kaffi. Glemte at jeg stod opp for å vekke de andre barna. Glemte ett øyeblikk at de var her og at jeg hadde barn som skulle opp. Helt forferdelig egentlig. Kvapp skikkelig når jeg kom på det. Litt som hjemme alene filmen  håper det er ett engangstilfelle

Huff, ja :hilarious: Det gikk forhåpentligvis bra likevel? Har også gjort det, glemt hva jeg skulle.. haha! :hilarious: Klarte glemme å koke vann til kaffe før jeg hadde i kaffen (presskanne) :rolleyes:
 
Huff, ja :hilarious: Det gikk forhåpentligvis bra likevel? Har også gjort det, glemt hva jeg skulle.. haha! :hilarious: Klarte glemme å koke vann til kaffe før jeg hadde i kaffen (presskanne) :rolleyes:
Joda de kom seg på skole og barnehage. Men tror jeg hoppet over ett hjerteslag :D
 
Her er vi i ammetåka begge to! Mannen min la en bursdagsinvitasjon til storebror i søplekassen på gjestetoalettet (og aner ikke hvordan det skjedde!), heldigvis så jeg det da jeg skulle kaste noe annet. Jeg lagde takkekort på nettet og klarte å la det være en stor hvit stripe nederst på det ene bildet. :( Så det først da de kom i posten. Og jeg opplever hele tiden at jeg skal si noe viktig til mannen min, men innen jeg får sagt det, har jeg glemt det!
 
Vi hadde handlet inn is som vi skulle ha til dessert og jeg glemte å pakke den ut og legge den i fryseren.. ble ikke dessert... glemte at jeg hadde lagt stekespaden i ovnen ( fulgte med brettet jeg satte inn for å rydde), så den ble stekt i dag... Og jeg husket ikke avtaler om det ikke blir skrive opp.. Så helt i tåka om dagen..
 
Hadde tydeligvis glemt å lukke fryseren i gårkveld.. Skylder på spøkelsene altså:angelic:
 
I dag tok jeg ut et glass fra oppvaskmaskinen for å fikse melk til eldstedatteren. Etterhvert hører jeg mannen påpeke at hun kan sette inn i oppvaskmaskinen etter seg, hvor jeg da irritert svarer at det er reint i maskinen (mens jeg tenker at den kunne han fint ha tømt i går..) mannen svarer at det er skittent og jeg svarer med påfølgende med at det var bra han hadde tømt den! Tenker jo på at jeg akkurat har servert datteren melk fra et skittent glass, før jeg kommer på at det er jo jeg som har tømt den tidligere...
 
Det er nytteløst å strikke noe annet enn simple oppskrifter. Har en genser med mønster som har blitt feil igjen og igjen. Det idiotiske er at jeg gjør samme feil om igjen !
Å komme seg ut av huset er også helt vilt. Glemmer hele tiden så mange ting må gå inn og så ut så inn igjen osv... slitsomt!
 
.. Når man til og med drømmer at man gjør rare ting i ammetåka :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp