Svangerskapet begynner og avsluttes med symptomjakt

Bruspulver

Forelsket i forumet
Jeg har 10 dager igjen til termin, og kjenner at jeg leter etter symptomer for om fødsel er i gang. Var det slumpropp, er det utflod, urin eller vann? Nå måtte jeg på do igjen, er det en grunn til det? :hilarious:

Samme før ikm for ca 9 mnd siden. Litt andre symptomer jeg så etter da. Men føler jeg er inne i samme greia :p

Flere en meg som bsre venter nå?
 
Jeg har 10 dager igjen til termin, og kjenner at jeg leter etter symptomer for om fødsel er i gang. Var det slumpropp, er det utflod, urin eller vann? Nå måtte jeg på do igjen, er det en grunn til det? :hilarious:

Samme før ikm for ca 9 mnd siden. Litt andre symptomer jeg så etter da. Men føler jeg er inne i samme greia :p

Flere en meg som bsre venter nå?
Haha enig!

i går kveld måtte jeg plutselig på do (er aldri på do på kvelden så vet dere det haha). I dag tidlig måtte jeg på do igjen og var redd det kanskje var tegn på fødsel, men forwløpig ikke skjedd noe. Har ikke hatt noe typiske symptomer som jeg kan huske med de to andre før fødselen starta, så spennende å se hvordan det ender denne gangen
 
Veldig symptom-jakt her å:dead:
Fryktelig hormonell de siste dagen, går på do og gjør nr 2 flere ganger i døgnet, men ikke noe slim, blodspor elr rie lignende smerte.. er bare 37+3, men skikkelig klar for å bli ferdig med dette sv.skapet ;)
 
Kjenner meg ikke igjen.
Nå er jeg langt ifra klar til å føde enda, men hadde det ikke sånn tidligere heller
 
Er tilbake til å sjekke etter blod på papiret ved dobesøk hvertfall ;)
 
Symptomjakt her også.. hver murring som er sterkere enn normalt, og sjekke papiret og gå med truseinnlegg bare tilfelle, lagt et mini tisselaken akkurat der jeg ligger tilfelle vann:hilarious: men ja er vel meg håp for min del så jeg slipper igangsettingen, og håper jeg er moden og det starter seg så jeg kan få føde i badekar:hilarious: men ja tviler.
 
Har 11 dager igjen til termin, men ingen symptomjakt her da jeg regner med å gå over termin igjen slik som med de to eldste.
 
Kjenner meg ikke igjen.
Nå er jeg langt ifra klar til å føde enda, men hadde det ikke sånn tidligere heller
Ikke at jeg er så klar for å føde, men jeg har null ide om hva jeg har i vente, eller hva jeg skal se etter. Vet jeg kan gå over. Og alle sier "du skjønner når det skjer". Men jeg er likevel i ventemodus. Kan ikke planlegge så mye feks. Må bare vente å se hva, som skjer :)
 
Ikke at jeg er så klar for å føde, men jeg har null ide om hva jeg har i vente, eller hva jeg skal se etter. Vet jeg kan gå over. Og alle sier "du skjønner når det skjer". Men jeg er likevel i ventemodus. Kan ikke planlegge så mye feks. Må bare vente å se hva, som skjer :)
Man må bare ta det som det kommer uansett. Jeg har liksom vært på sykehuset når det starter, men har ikke vært i tvil om når jeg faktisk får rier.

men har ei venninne som har skjulte rier og ikke merker hvor mye de påvirker kroppen
 
Ehm starten av dette svangerskapet gikk til fornektelse og bekymring. Når jeg sa til mannen at jeg kanskje var gravid så sa han at han var ganske sikker på at jeg var det. Det var ikke planlagt. Jeg ønsket en til på sikt.

Nå har jeg ikke tid til fødsel, håper baby venter noen uker til minst. Vært en tung høst og vinter. Baby forberedelser begynner først nå
 
Føler jeg bare går og venter ja... Har begynt å komme litt blod og slim nå så spent om det vil skje noe snart. Vet jo at det kan ta sin tid før det skjer noe mer.
 
Er også i ventemodus har kun 8 dager igjen til termin. Har hatt en del maserier og mensensmerter og i dag så jeg bittelitt blod og slim. Har også merket at utflod har blitt litt mer lys brun... Så går nå og venter på at det skal skje
 
Ehm starten av dette svangerskapet gikk til fornektelse og bekymring. Når jeg sa til mannen at jeg kanskje var gravid så sa han at han var ganske sikker på at jeg var det. Det var ikke planlagt. Jeg ønsket en til på sikt.

Nå har jeg ikke tid til fødsel, håper baby venter noen uker til minst. Vært en tung høst og vinter. Baby forberedelser begynner først nå
Veldig mye av det samme som her
 
Helt sant , rart det der . Her er det mange symptomer , slimpropp gått , vonde kynnere ,maserier . Nedpress osv osv . Uansett masse tvi tvi til alle som nærmer seg mål :)
 
Samme her.

Er riktignok bare 36+1 og ikke klar for og føde også, da. Og det er jo ingen vits og lete etter tegn så tidlig uansett.
Ikke sant.
Er nesten så jeg er redd det skal starte nå for jeg er ikke klar og trenger noen uker til
 
Jeg kjenner meg veldig igjen i denne symptomletingen :hilarious:
 
Kjenner meg også godt igjen i den symptomjakten :angelic:
 
Back
Topp