Enkefalos hopper i det igjen!

Like fin som storebroren sin han der ❤️ Herlig oppdatering fra dere, Enkefalos. Fint å høre at ting går så bra for dere:joyful: Riktig god jul til dere ❤️
 
Helledussan kor fin han e ❤️ Godt å høre at det går fint med dere! God jul til dokker ❤️
 
Fooor en herlig oppdatering, og fooorrr en herlig gutt! At du er heldig er det absolutt ingen tvil i ❤️ Nyt dagene, for fysj som tiden flyr ja :wideyed:
 
For en herlig fyr!

Og ja, søskemkjærlighet er magisk altså.
 
Så skjønn
 
God jul på etterskudd! Så flott at det går så bra med dere! ❤️ Tenk at lille har blitt så stor allerede, det er helt sprøtt hvor fort tiden går.
 
3,5 måned gammel
Lille I vokser og utvikler seg i en rasende fart! Jeg hadde helt glemt hvor fort de små vokser helt i starten. Hjelpes! Jeg har allerede solgt 50- og 56-klæra (litt vemodig, må jeg innrømme), og 62 er i ferd med å bli for smått, så nå må vi finne fram 68. Uvant med en sånn plugg :p Vi var på forsinket 12 ukerskontroll i sist uke (15 uker gammel), og da var han 6545 g og 61,7 cm. På cirka samme tidspunkt, var førstemann 1 kilo lettere selv om han var like lang, så dette er virkelig en helt annen type baby :rolleyes:

Han vipper lett fra rygg til side, men har ikke knekt koden med å komme seg på magen enda. Men tidvis prøver han iherdig, så det er mulig det er rett rundt hjørnet. Helsesykepleier var i alle fall sikker på det, men vi får se. Storebror snudde seg ikke på magen før han var 5-6 mnd gammel, så jeg forventer egentlig ingenting før det :p

Vi har også fått inn gode leggerutiner, så som regel legger han seg rundt kl 20, og så må vi ned og putte inn smokken og holde litt i hånda en gang eller to i løpet av kvelden. Det er SÅ deilig! Han pleier å sove første strekk til mellom 00 og 02, og så er det 1-3 timer mellom hver amming etter det (varierer en del). Stort sett klar for å stå opp rundt kl 8.30-9. Så jeg nyter så lenge jeg kan! :p

Ellers føler jeg meg utrolig ferdig med prøving og graviditet. Jeg blir faktisk kvalm ved tanken om å eggløsningstester, pliktsex, testtyding og nervøse ultralyder. Er heller ikke akkurat lei meg for å slippe å føde igjen ;) Veien vår har vært så veldig lang og tung, og det toppet seg med det forferdelige svangerskapet nå. Så det er godt å vite at flokken er komplett, og at vi nå bare skal ha fullt fokus på å leve som en familie på fire ❤️
 
Last edited:
3,5 måned gammel
Lille I vokser og utvikler seg i en rasende fart! Jeg hadde helt glemt hvor fort de små vokser helt i starten. Hjelpes! Jeg har allerede solgt 50- og 56-klæra (litt vemodig, må jeg innrømme), og 62 er i ferd med å bli for smått, så nå må vi finne fram 68. Uvant med en sånn plugg :p Vi var på forsinket 12 ukerskontroll i sist uke (15 uker gammel), og da var han 6545 g og 61,7 cm. På cirka samme tidspunkt, var førstemann 1 kilo lettere selv om han var like lang, så dette er virkelig en helt annen type baby :rolleyes:

Han vipper lett fra rygg til side, men har ikke knekt koden med å komme seg på magen enda. Men tidvis prøver han iherdig, så det er mulig det er rett rundt hjørnet. Helsesykepleier var i alle fall sikker på det, men vi får se. Storebror snudde seg ikke på magen før han var 5-6 mnd gammel, så jeg forventer egentlig ingenting før det :p

Vi har også fått inn gode leggerutiner, så som regel legger han seg rundt kl 20, og så må vi ned og putte inn smokken og holde litt i hånda en gang eller to i løpet av kvelden. Det er SÅ deilig! Han pleier å sove første strekk til mellom 00 og 02, og så er det 1-3 timer mellom hver amming etter det (varierer en del). Stort sett klar for å stå opp rundt kl 8.30-9. Så jeg nyter så lenge jeg kan! :p

Ellers føler jeg meg utrolig ferdig med prøving og graviditet. Jeg blir faktisk kvalm ved tanken om å eggløsningstester, pliktsex, testtyding og nervøse ultralyder. Er heller ikke akkurat lei meg for å slippe å føde igjen ;) Veien vår har vært så veldig lang og tung, og det toppet seg med det forferdelige svangerskapet nå. Så det er godt å vite at flokken er komplett, og at vi nå bare skal ha fullt fokus på å leve som en familie på fire ❤️
Så fin oppdatering❤️ Og så deilig at du kan nyte familien og legge den lange veien bak deg nå:love7
 
Herlig oppdatering ❤️ Kan tenke meg det er en fantastisk følelse å føle seg ferdig! Nyt familien din og alle gode stunder ❤️ Gleder meg til jeg er der :rolleyes:
 
Så fin oppdatering❤️ Og så deilig at du kan nyte familien og legge den lange veien bak deg nå:love7
Ja, det er en veldig god følelse å ha kommet dit ❤️
 
Herlig oppdatering ❤️ Kan tenke meg det er en fantastisk følelse å føle seg ferdig! Nyt familien din og alle gode stunder ❤️ Gleder meg til jeg er der :rolleyes:
Tusen takk ❤️ Ja, det er veldig godt å ha kommet dit. Bare å glede seg! :D
 
Tusen takk ❤️ Ja, det er veldig godt å ha kommet dit. Bare å glede seg! :D
Det er så rart det der, nå er du ferdig liksom! Føler vi har kjent hverandre i åresvis gjennom alt dette her, og plutselig kommer vi i mål, en etter en.. Hva nå liksom? Skal vi bare slutte å kjenne hverandre selvom vi aldri har møttes liksom? :hilarious: Kommer vi til å slutte å bruke forumet? Det er jo nesten vemodig å komme i mål også :rolleyes:
 
Jeg synes det er godt å se at man kommer dit at man føler seg helt ferdig. Jeg er spent på om jeg føler det hvis jeg nå får til en til. Eller om det for alltid skal være en sorg for at jeg ikke har mange barn. Jeg er jo fra stor familie med mange barn, jeg har alltid sett for meg et liv med masse unger. Det klarer jeg ikke på egenhånd!
 
Såå koselig å komme inn og lese litt oppdateringer:happy: Høres ut som dere har det fint:Heartred Tiden går så alt for fort:eek: Kos dere som den fine komplette familien på 4 dere er:D
 
Det er så rart det der, nå er du ferdig liksom! Føler vi har kjent hverandre i åresvis gjennom alt dette her, og plutselig kommer vi i mål, en etter en.. Hva nå liksom? Skal vi bare slutte å kjenne hverandre selvom vi aldri har møttes liksom? :hilarious: Kommer vi til å slutte å bruke forumet? Det er jo nesten vemodig å komme i mål også :rolleyes:

Jeg har ikke sluttet å bruke forumet selv om jeg er fersig

Terminforumene døde fort, men i tillegg til å følge en del dagbøker som prøver og er gravide og sånn, så har jeg slengt meg på skravling på generell. Der er det hyggelig.
 
Det er så rart det der, nå er du ferdig liksom! Føler vi har kjent hverandre i åresvis gjennom alt dette her, og plutselig kommer vi i mål, en etter en.. Hva nå liksom? Skal vi bare slutte å kjenne hverandre selvom vi aldri har møttes liksom? :hilarious: Kommer vi til å slutte å bruke forumet? Det er jo nesten vemodig å komme i mål også :rolleyes:
Åh, jeg er helt enig! Man blir jo så glad i "familien" man har her inne, og jeg har syntes det har vært vemodig når andre har sluttet å bruke forumet etter at de er ferdige med prøving. Rart når man har fulgt hverandre så lenge, og så skal man plutselig ikke ta noen del i hverandres liv lenger liksom :p Nesten så man skulle ha lagd en snapchatgruppe for oss som har hengt så lenge sammen her inne :rolleyes: Jeg kommer nok imidlertid ikke til å slutte å bruke forumet - bare være her litt sjeldnere enn før. Jeg må jo få med meg hvordan det går med alle de jeg har fulgt til nå, og jeg er feks fortsatt litt aktiv på april 17-forumet. :)
 
Back
Topp