Hvem fantaserer du om nå?

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
vil nå tro at de aller fleste fantaserer :) om postmannen, bekjent, kjendis eller noen andre :)

Hvem fantaserer dere om? :)
 
Bytter fra tid til tid.. men ja hadde en komiker sist. Nå har jeg vel ingen akkurat nå. Men hatt mange forskjellige kjendiser :p
 
Ingen i grunn - på den måten
 
Veldig trofast selv i fantasien, kun mannen jeg drømmer om. Til gjengjeld gjør gravidhormonene meg sprø, og fantasiene er for tiden så heftige at jeg tør ikke fortelle han om de selv når det er han det dreier seg om :hilarious:
 
Natt til fredag drømte jeg at jeg hadde sex med en kollega. Det har jeg ikke fortalt til andre enn ei på jobb. :rolleyes:
Ellers må jeg innrømme at nå for tiden går det i transer. Såeh... :shy:
 
#frister ikke å være utro selv i tanken!

Må jo ikke fantasere om å være utro da! Har du ikke sett hvordan Marshal i How I Met Your Mother gjør det? :hilarious:

Man trenger jo ikke gå så langt som å lage en typen bakgrunnshistorie i fantasien, men man kan da fantasere at man er en annen eller i en annen situasjon i livet og ikke har samboer/mann/kjæreste???

Mener du det er utroskap å fantasere? Er det da tyveri å fantasere om å stjele også?
 
Fantaserer ikke om noen andre enn mannen, men kan gjerne «tilegne» mannen andre roller. Vi gjør det både sammen, og av og til i hodene våre hver for oss (snakker åpent om det). Men jeg har aldri sett for meg, eller fantasert om noen andre.
 
Back
Topp