Lillespøns reise til babyen❤️

Så god du er❤️ Det gikk fint. Follikkel på 20 mm og slimhinne på 7 mm. Tipper EL-testen blir positiv i morgen, det var den ikke idag. Om den er positiv i morgen blir det vel innsett på mandag:)
Positiv EL-test i dag, så det blir innsett på mandag:)

Wohoooo dette var jammen gode nyheter!!! Hurra for positiv test og alt klart for det som endelig skal bli babyen din!!! NÅ skal det skje altså :Heartred
 
Åå hurra!!! Er du klar for å ta over safettpinnen min? :D❤️
 
Så bra med positiv test. Håper så masse for deg!
 
Så bra! Lykke til, håper virkelig at dette er gullegget :Heartred
 
Ble desverre ikke ruger, embryoet overlevde ikke opptiningen... Nytt uttak i februar.

Neeeei, så utrolig leit! Det var ikke det som skulle skje. :( Håper på et supert uttak. Fint at du fikk tid for det allerede i februar. Gigaklem :Heartred
 
Å nei:( sender deg en klem, dette var leit å høre!
 
Neeeei, så utrolig leit! Det var ikke det som skulle skje. :( Håper på et supert uttak. Fint at du fikk tid for det allerede i februar. Gigaklem :Heartred
Takk❤️ Er skikkelig lei meg nå, og sint, og drittlei av den jævla bussen på fire timer t/r. Vil bare sove meg fram til neste innsett er ferdig.
 
NEIIII, dette ble jeg skikkelig lei meg av å lese :(:( Nå må det vel begynne å bli nok motgang?? Fy søren altså. Skjønner at du er både sint og lei deg og alt på en gang, for noe drit.. Lag deg en sterk drink og gjør akkurat det du trenger akkurat nå :Heartred Sender en stor klem og masse styrke!!
 
Takk, snille❤️ er tøft dette her, altså... Er jo såklart ikke noe alternativ å gi opp, men fy faen så kjipt dette er! Nå skal jeg blande meg en sterk drink, det trenger jeg
Ja nå har du holdt på lenge nok.. Men husk at det går til slutt. Er bare så utrolig slitsomt å ikke vite når. Hold ut, det er din tur veldig snart.
 
Neei er det sant :( Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne! Jeg lover å ikke gi stafettpinnen videre til noen andre, så får du være sint/lei/skuffet og det du måtte føle for i mellomtiden! Gigaklem sendes din vei ❤️
 
NEIIII, dette ble jeg skikkelig lei meg av å lese :(:( Nå må det vel begynne å bli nok motgang?? Fy søren altså. Skjønner at du er både sint og lei deg og alt på en gang, for noe drit.. Lag deg en sterk drink og gjør akkurat det du trenger akkurat nå :Heartred Sender en stor klem og masse styrke!!
Takk, det syns jeg også! Var sykemeldt en uke etter dette, det var nok lurt, kjente jeg hadde godt av det❤️
Så spennende å lese at du er i tredje trimester nå! Jeg er så glad på dine vegne❤️
 
Back
Topp