Føler du deg gravid?

Annilie

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Eg gjør ikke. Det eneste eg kjenner på er kvalme. :yuck:
 
Kjenner meg trøtt og mislykket... Men ikke gravid
 
Ikke så mye gravid, men trøtt, energiløs og kvalm. Satser på det blir bedre når magen kommer
 
Så godt å høre vi er flere! Bortsett fra mye mer trøtt og mindre energi, mer tørst og mer tissetrengt, merker jeg egentlig ingen ting! Føler meg helt fin! Kan kanskje bli litt fortere uvel, men hadde jeg ikke visst det så tror jeg ikke jeg hadde tenkt over at jeg var gravid!
 
Godt å vite at en ikke er alene om å ikke føle seg gravid.:joyful:
Undres på når det vil endre seg :rolleyes:
 
Føler meg helt vanlig, ingen graviditetsfølelse enda. Den kommer nok med spark og mage:)
 
Nei, egentlig ikke. Selv om jeg er kvalm og spyr så går det liksom ikke opp for meg..

føles egentlig bare som om jeg er skikkelig fyllesyk, selv om det har vart i 14 dager :hilarious:
 
Nei, i grunn ikke.. Bare mer andpusten, mer trøtt, ømme/støle bryster. Kan bli kvalm/uvel innimellom.
 
Jeg vet ikke om jeg føler meg gravid, men jeg føler meg ikke vanlig - både psykisk og fysisk. Kjenner at noe skjer inn i meg. :bag:
 
Føler meg gravid, mangler bare mage og babyspark.. Så kommer jo alt det andre som følger det å ha stor mage.

I siste svangerskap følte jeg meg gravid når magen kom.
 
Ja, kjenner det igjen fra sist, så føler meg gravid.
 
Jeg føler meg fyllesyk, haha! Men følte meg aldri særlig gravid med første mann heller. Uten noe særlig mage og med morkaka foran så vi kjente lite spark. Håper på bedring denne gangen :)
 
Føler meg lite gravid. Trøtt er vel eneste utprega symptomet.. savner kvalmen som ikke har kommet...den er en trygghet liksom...
Ellers har jeg såpass mange svangerskap bak meg de siste 12 årene at dette er vel igrunn normalen nå...:laughing002
 
Kan ikke si jeg føler meg gravid Symptomer som stikkinger i magen, kvalme og svimmelhet er der. Men har tre barn og alle tre graviditeten har jeg ikke følt meg gravid.
 
Jeg føler meg utrolig lat! Og litt ekkel.. Kvalm av og på, sofadyr til de grader! Dupper av hver kveld, og gjør svært lite fornuftig:sorry:
 
Føler meg mest som en redusert utgave av meg selv enn veldig gravid. Fort sliten, energiløs, uggen om jeg ikke spiser ofte og veldig tørst, Unntaket er når jeg kjenner at livmoren tøyer seg, da er det en påminnelse om at det er noe som gjør at jeg føler meg som jeg gjør. Begynner å få mage da, men kunne likegjerne vært for mye mat i vanlige tilfeller, for er ikke helt hardt enda.
 
Back
Topp