Føler dere hvilket kjønn det er?

M

Mamma_i_2020

Guest
Har dere en følelse av hvilket kjønn dere venter? Og stemte det på oul? :)

Jeg følte lenge det var jente, men lurer på om det var ønsketenking. Nå føler jeg det blir gutt ;)
 
Jeg følte ingenting før ultralyd :happy:
Men «alle» andre mente jente, og jente er det :p
 
Hatt følelse på jente hele tiden og jordmor mente det var en jente ❤
 
Alltid sett for meg at jeg fikk to gutter. En liten stund tenkte jeg «enn om det er jente» litt ønsketenking kanskje..men det er en gutt:)
 
Jeg hadde veldig guttefølelse. Var helt sikker!! Men det er ei jente :)
 
Følte jente men det var visst en gutt! Var vel ønsketenkning her også
 
Jeg hadde jente følelse pga noen av ømme pupper som jeg hadde med jenta og ikke med gutten. Men jaggu er det ikke en gutt som gjemmer seg i magen :happy:
 
Trodde gutt de første ukene, men magefølelsen endret seg rundt uke 8. Var ikke overrasket da vi fikk bes om jente etter NIPT :)
 
Fått vite at det er stor sjans for at det er gutt, men håper fortsatt oul skal vise jente.
 
Har en liten følelse på jente etter at sonografen tippa det på tul i uke 12, men han var ikke sikker! Blir spennende å finne det ut på fredag :)
 
Føler veldig at jeg venter en jente, men er redd det bare skal være ønsketenkning så prøver å tenke på det som en han. Får håpe de sier noe på OUL på torsdag :)
 
Føler veldig at jeg venter en jente, men er redd det bare skal være ønsketenkning så prøver å tenke på det som en han. Får håpe de sier noe på OUL på torsdag :)
Akkurat samme her, blir veldig spennede å se på torsdag :nailbiting:;)
 
Akkurat samme her, blir veldig spennede å se på torsdag :nailbiting:;)
Jaaa! Egentlig så er ikke kjønn så viktig her, jeg håper bare alt er fint og at vi får en frisk baby til termin ❤️ Hadde likevel vært gøy med en liten jente, siden vi har en gutt på 3 fra før :)
 
Har hatt en følelse at vi får ei jente, men tror det har sammenheng med at mannen har trodd det helt siden vi begynte å prøve. I det siste har jeg begynt å tenke at det kan være en gutt. Men er akkurat det samme hva det blir. Håper de ser det på OUL om 1,5 uke:D
 
Det første instinktet har stemt på de to første, men slo feil denne gangen. Derimot "visste" jeg kjønn etter at jeg hadde vært på tul og dét stemte på OUL
 
Jeg er ganske sikker på at det blir ei jente til:)
Skal på oul på onsdag og skal vite kjønn om di ser. Men kommer til å holde det hemmelig for andre tror jeg.
 
Jeg hadde jentefølelse fra dag en! ☺️ men pga at jeg var så dårlig og hadde mange andre symptomer enn jeg hadde med storesøster, så sa folk til meg at de trodde det ble gutt. Så jeg ble så opphengt i det, og ble usikker på egen magefølelse. Ultralyd i uke 14+3 kunne fortelle oss at det var en jente igjen ☺️❤️ Skal på OUL i morgen, og spent på om det fortsatt er jente :laughing002 regner med det, da hun vi var til i uke 14 er dyktig
 
Jeg tror det er gutt, mye fordi jeg har en mildere form for hyperremesis enn med jenta, men det kan likegodt bare være medisineringen. Har også trodd jeg kom til å få gutt i svangerskap nr 2 helt siden jeg ble gravid første gangen, så er vel mest på grunn av det. Skal på ul om to dager, så er veldig spent på om vi får vite det da! :)
 
Har guttefølelse, og på TUL i uke 14 så gjettet gynekologen gutt de fleste av gangene det var mulig å få til et bilde mellom beina på lille :p Skal på OUL mandag om en uke, veldig spent!
 
Back
Topp