Tiols reise - lukket kapittel ❤️

3+5
Mensmurringer fra helvete. Blodtrykksfall. Neseblod. Hvor gravid går det an å være når man ikke er 4 uker engang :rolleyes:
Det her kommer til å bli en evighet... 36 uker igjen.... Hjelp.

Det modnes ihvertfall. Lillefrø er en fighter, det har jeg følelsen på!
IMG_20191222_142418.jpg
:love7:love7:love7:love7
 
Når det er helg og man er rastløs :rolleyes: hurra! Skjønner ikke hvorfor digital bekreftelse er nødvendig... Men ja sånn er det da. Nå har jeg ikke fler tester igjen, én liten strimmel fra babyplan. Så nå blir det å fokusere på å ruge.

Milepæler den neste tiden:
- bestille tidlig ultralyd
- bestille time hos jordmor for samtale
- tidlig ultralyd
- nå uke 9
- nå uke 12

:love7
 

Vedlegg

  • IMG_20191222_173334.jpg
    IMG_20191222_173334.jpg
    14 KB · Visninger: 114
Titter innom for å ønske deg som leser en god jul! :angel7:greet008:santa:rendeer

Julaften og 4+0 uker i dag :love7
Den beste julegaven noen sinne ligger i magen ❤️

Ta vare på deg selv og de rundt deg ❤️
 
Titter innom for å ønske deg som leser en god jul! :angel7:greet008:santa:rendeer

Julaften og 4+0 uker i dag :love7
Den beste julegaven noen sinne ligger i magen ❤️

Ta vare på deg selv og de rundt deg ❤️

God jul til deg også. Håper du får en fin jul og et godt nytt år.

Fikk verdens fineste førjulsgave selv, og er 4+1, så da ligger vi ganske likt i løypa ☺️ Blir spennende å følge deg
☺️
 
4+3
Dagene går sååå tregt! Selv om det er jul er det ikke akkurat travle tider når barna er hos far sin 50/50..

Opptur i kveld! Fikk 2-3 på CB digital ❤️
IMG_20191227_182703.jpg

Korsryggen har vært helt grusom i dag. Ikke murringer som det pleier, men ordentlig smerter.. det kan jo bli interessant å se hvor lenge bekkenet holder seg denne gangen :shifty:

Ha en fin helg ❤️
 
5+0

Endelig over kjemisk grensa! Nå ser jeg positivt på dette. Det er fortsatt noen tøffe uker foran oss, å komme seg over uke 9 og se hjerteslag på lillebaby ❤️ har fått tilbud om time til tul 15/1 men det er over 1 time kjørevei hver vei. Gynekologen kommer fra ferie 13/1 så tror egentlig jeg får time ganske raskt hos han. Jeg klarer jo å vente.. :rolleyes:

Det er så mange tanker. Kommer vi til å få se hjerteslag? Kommer hjertet fortsatt til å slå 2 uker senere.. sist sluttet hjertet å slå 8+3. Vi var på ul 9+2.. Jeg vet ikke hva jeg gjør dersom historien gjentar seg...

Men man får jo leve i trua ❤️

Godt nyttår alle sammen! Måtte 2020 bringe mye lykke for oss alle! ✨
 
5+0
Endelig over kjemisk grensa! Nå ser jeg positivt på dette. Det er fortsatt noen tøffe uker foran oss, å komme seg over uke 9 og se hjerteslag på lillebaby ❤️ har fått tilbud om time til tul 15/1 men det er over 1 time kjørevei hver vei. Gynekologen kommer fra ferie 13/1 så tror egentlig jeg får time ganske raskt hos han. Jeg klarer jo å vente.. :rolleyes:

Det er så mange tanker. Kommer vi til å få se hjerteslag? Kommer hjertet fortsatt til å slå 2 uker senere.. sist sluttet hjertet å slå 8+3. Vi var på ul 9+2.. Jeg vet ikke hva jeg gjør dersom historien gjentar seg...

Men man får jo leve i trua ❤️

Godt nyttår alle sammen! Måtte 2020 bringe mye lykke for oss alle! ✨
Gratulerer så mye!:) dette skal nok gå bra!
Jeg hadde selv en MA i februar. Det var helt forferdelig, og jeg merket jeg stresset hver mnd. og kjente etter symptomer på graviditet før mensen kom. Vi valgte å vente noen mnd. også før vi startet prøvingen igjen, men PP4 satt den!:) nå er jeg nesten 25 uker. Så dette kan absolutt gå bra! Større sannsynlighet for at det går bra enn ikke ;) masse lykke til!:)
 
Gratulerer så mye!:) dette skal nok gå bra!
Jeg hadde selv en MA i februar. Det var helt forferdelig, og jeg merket jeg stresset hver mnd. og kjente etter symptomer på graviditet før mensen kom. Vi valgte å vente noen mnd. også før vi startet prøvingen igjen, men PP4 satt den!:) nå er jeg nesten 25 uker. Så dette kan absolutt gå bra! Større sannsynlighet for at det går bra enn ikke ;) masse lykke til!:)
Godt å høre ❤️ skulle vært med i påskekyllingene2020 forumet med deg ❤️ men håper at september er lykkemnd for oss ❤️ god nyttår ✨❤️
 
Godt å høre ❤️ skulle vært med i påskekyllingene2020 forumet med deg ❤️ men håper at september er lykkemnd for oss ❤️ god nyttår ✨❤️
Det er den nok!:) sannsynligheten for at det skjer to ganger på rad er liten:)

godt nyttår! La denne sitte!:)
 
Åh, så koselig å titte innom dagboka di, Tiol! For en glede du bærer i magen - og for en start på det nye året! :Heartred

Gratulerer så mye :) Håper rygg og bekken kommer seg igjen, tidlig å begynne med så mye smerter allerede nå.
 
Åh, så koselig å titte innom dagboka di, Tiol! For en glede du bærer i magen - og for en start på det nye året! :Heartred

Gratulerer så mye :) Håper rygg og bekken kommer seg igjen, tidlig å begynne med så mye smerter allerede nå.
Takk sitronjenta ❤️ det var veldig etterlengtet ❤️ lykke til med aprilspira di ❤️
 
6+2
Siden det er sent og straks i morgen..
En uke lenger på vei. Kvalmen har eskalert fra "er jeg litt kvalm?" Til "hvis jeg beveger en muskel så spyr jeg".. Flashback fra forrige graviditet. Jeg er så himla kvalm hele tiden... Sykemelding noen uker så får vi se om kroppen venner seg til hormonene.

Gynekologen åpner til mandag, ikke en dag for tidlig... Skal ringe og få time til UL. Åh som jeg håper. Vet ikke hva jeg gjør dersom det ikke finnes hjerteaksjon.

Jeg fikk mentalt sammenbrudd på mandag. Jeg gråt og gråt og gråt. Syntes SÅ synd på meg selv. Klarte ikke tenke positivt på spiren i magen. Skal virkelig alt dette være bortkastet igjen. Men kjære. Vi må jo prøve.

Jeg vil egentlig bare sove frem til uke 12. Man er slettes ikke trygg etter uke 12 heller... Men allikevel. Myter blir fort sannhet.
 
7+0
Ukene går ganske radig unna. :love7
Kvalmen er overveldende.
Føler meg litt mer ved godt mot de siste dagene. Ringte gyn i dag, de har ledig time til meg allerede på onsdag! 2 små dager til :notworthy
Krysser fingre og tær for at vi får se et lite hjerte på ul!
Spent på hvordan de neste ukene blir også, siden vi jo mistet i uke 8/9 sist. Får vi en ul til hos han etter 2 uker? :think005

Men! Første fokus blir onsdag. Forbereder meg mentalt på katastrofe scenario! Krisemaksimering deluxe her!! :rolleyes:

Ha en deilig natt/dag.. Kvalmen gir meg lite nattesøvn innimellom:shifty:
 
7+0
Ukene går ganske radig unna. :love7
Kvalmen er overveldende.
Føler meg litt mer ved godt mot de siste dagene. Ringte gyn i dag, de har ledig time til meg allerede på onsdag! 2 små dager til :notworthy
Krysser fingre og tær for at vi får se et lite hjerte på ul!
Spent på hvordan de neste ukene blir også, siden vi jo mistet i uke 8/9 sist. Får vi en ul til hos han etter 2 uker? :think005

Men! Første fokus blir onsdag. Forbereder meg mentalt på katastrofe scenario! Krisemaksimering deluxe her!! :rolleyes:

Ha en deilig natt/dag.. Kvalmen gir meg lite nattesøvn innimellom:shifty:
Lykke til på onsdag, jeg heier på deg! Gleder meg masse til videre oppdateringer :Heartpink
 
7+2
Lille bamsemums, 11mm ren kjærlighet ❤️

Det var en lettelse å se hjertet slå på ultralyd i dag. Jeg hadde forberedt meg på dårlige nyheter, men jeg kjente da jeg la meg i stolen at dårlige nyheter kan man aldri forbedre seg helt 100% på.
Heldigvis gikk det så bra så bra ❤️
Skuldrene er senket et par mil... Ny UL om 5 uker :happy:

Kvalmen er fortsatt ille. Kaster opp alt jeg spiser. Ikke vant til dette... Ramzi metoden (google det) sier jo at det er ei jente inni her nå.. så kanskje er det derfor :love7
 

Vedlegg

  • IMG_20200115_162324.jpg
    IMG_20200115_162324.jpg
    40,5 KB · Visninger: 112
Gratulerer med en liten bamsemums og hjerte som slår ❤️
 
Hurra hurra hurra!! Gratulerer så mye❤️❤️❤️
 
Back
Topp