Noen som har begynt prøving igjen?

Ingen prevensjon her...

Og ingen mens...

Og ingen sex...:smiley-angelic006
 
Litt rart å trist å tenke på at vi aldri skal prøve igjen :eek:

Ja det syns jeg også. Vi har alltid sagt to eller tre barn, men nå får jeg visst ikke lov av samboer til å få flere heller.

Rart at det skal være så sårt. To er jo mer enn nok akkurat nå, men likevel.
 
Ja det syns jeg også. Vi har alltid sagt to eller tre barn, men nå får jeg visst ikke lov av samboer til å få flere heller.

Rart at det skal være så sårt. To er jo mer enn nok akkurat nå, men likevel.
Vi har tre, å det er mer en nok. Men er jo så spennende med den prøvinga:) å den lille hemmeligheten etter positiv test :)
 
Har ikke fått tilbake mensen, så da er vel verken jeg eller han fertil:happy: Kommer nok aldri til å bruke prevansjon igjen.
 
Noen som er startet nå? Vi vurderer etter sommeren igjen, da er jentene startet i bhg :)
 
Noen som er startet nå? Vi vurderer etter sommeren igjen, da er jentene startet i bhg :)
Lykke til når tiden kommer
Vi prøvde ikke, men venter neste innen 2.5måned..
 
Noen som er startet nå? Vi vurderer etter sommeren igjen, da er jentene startet i bhg :)

Vi skal trolig sette inn frys juni eller august :)
 
Lykke til når tiden kommer
Vi prøvde ikke, men venter neste innen 2.5måned..
Takk :)
Fantastisk! Så spennende, gratulerer så mye, og lykke til med innspurten og en ny liten i armkroken snart:Heartred
 
Vi skal trolig sette inn frys juni eller august :)
Så herlig, masse lykke til:Heartred
Har dere prøvd en stund igjen nå, eller går dere rett på frysforsøk?
 
Så herlig, masse lykke til:Heartred
Har dere prøvd en stund igjen nå, eller går dere rett på frysforsøk?

Bruker ikke prevensjon men går nok sikkert rett på frys før vi evt prøver tabletter :) Ikke flere fersk.

Hva tenker du planen blir med dere? Husker ikke årsak til hjelp med tvillingene :)
 
Noen som er startet nå? Vi vurderer etter sommeren igjen, da er jentene startet i bhg :)
Venter neste i mai, og det er det en haug andre som gjør også:) Tror det ble 5 stk fra august 2018 i mai 2020
 
Back
Topp