Spørsmålslek

Vet ikke hvilken rekke du mener, men første rekke, andre barn, men første levende håper jeg.

Hvor mange barn har du og hvor mange ønsker du deg?
 
Har fem barn, har i grunn allerede de barna jeg ønska meg så denne babyen blir rein bonus

Hva er din favorittbok?
 
Liker godt krim, f.eks Jussi Adler Olsen, kommer ikke på 1 favoritt :angelic:

Hva er din favoritt-serie/TV-program?
 
Akkurat nå er det Handmaids Tale, Euphoria og The Boys :D Hvis det var lov å si flere :laughing002

Har du navn klart til den kommende babyen? :)
 
Ja, det kan se sånn ut :happy:

Hvordan delte dere nyheten med familie og venner?
 
Det vil vi

Hva ser du mest på, på tv om dagen?
 
Gruer meg til igangsettingen, og om jeg får en normal ikke stillefødsel, og gleder meg til den ekstreme kraften rier er og helheten med fødsel. Syntes det var helt fantastisk.

Bor du landlig eller i byen?
 
Bor rett ved skogen, ganske landlig, men kort vei til by:happy:

Har du ting klart til baby kommer eller er det mye som mangler nå?
 
Så og si alt mangler fremdeles :hilarious:

Venter dere deres første eller har dere barn fra før?
 
Jeg har en gutt på 11 år fra før, første felles ♥️

Har dere startet på barnerommet? :)
 
Har ikke noe barnerom å starte på, og trur det blir felles med soverommet så blir nok bare klargjøring på andre måter.

Hvordan trur du julen blir i år?
 
Oi... kaotisk...
Skal til svigers på julaften- tradisjon hvert år og veldig koselig. Svenske så der er det julelunsj kl13 og gaver og nisse i 17 tiden så tidlig ferdige.. 1 juledag derimot er min side av familien som kommer til oss- eneste stedet alle får plass- vi er 7 søsken med masse barn og respektive..
Og jeg er ordinert senga fram til fødsel :confused:
Spennende å se hvordan det går...


Har du planer for nyttår?
 
Nyttår blir feiret stille og rolig hjemme, sikkert med noen smell og min mor kommer♥️ Lager nok kalkun middag som er tradisjon, men blir nok mannen som fixer i år:happy:

Tror du babyen kommer før eller etter termindato?
 
Babyen kommer helt sikkert før termin (får ikke gå over termin)

har du mange plager i svangerskapet?
 
Babyen kommer helt sikkert før termin (får ikke gå over termin)

har du mange plager i svangerskapet?
Hadde de «vanlige» i starten, med kvalme og trøtthet. 2. Trimester var fantastisk! Nå har jeg plagsomme kynnere, halsbrann, og et bekken som har begynt å krangle.

hva savner du mest med ikke å være gravid?
 
Å ikke ha så mye vondt! Fytti, det savner jeg. Tror mannen også gleder seg til å ikke høre på klaginga mi hele dagen :hilarious:

Er du ferdig med alle innkjøp til baby?
 
Ja, tror jeg er ferdig med alle innkjøp før fødsel ♥️

Planlegger du å få smertelindring under fødsel?
 
Tar det litt som det kommer :) sist fikk jeg 8cm før legene/jordmor skjønte at fødsel var i gang - endte da med akutt keisersnitt så fikk jo smertestillende i forbindelse med det :shy::hilarious:

hva gjør du akkurat nå? (Utenom å være på forumet)
 
Back
Topp