Strikkaklær - hva?

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Svigermor har sagt jeg skal få et valgfritt sett/plagg og jeg aaaaner ikke. Noen har tips til hva jeg kan ønske til bebis? :p

Jeg hadde ønska meg heldress til høsten, eller hentesett i tynt garn, med jakke og bleiebukse/romper, sokker og kyse:) spørs litt om det er gutt eller jente du får ifht oppskrift. Søker du feks på hentesett på insta, får du opp mye :)

ett tips på garn ihvertfall: viking bambino, blanding av bambus og bomull, perfekt til lette sommerplagg :)

Ull er gull, året rundt ♡ elsker ull, bruker det året rundt.. Kommer til å strikke hentesett med romper, jakke og kyse av tynn babyull!

Svigermor har sagt jeg skal få et valgfritt sett/plagg og jeg aaaaner ikke. Noen har tips til hva jeg kan ønske til bebis? :p

Ønsk deg alt. Herregud for en drøm.

Sparkebukse, romper, jakke, genser, bukse, sokker........

Vi er veldig glade i Klompelompeklær :) Og Snøløv-genser er gull utover høsten!
På småttiser liker jeg dog heldress best, og der er det jo så mye fint å velge i.

Svigermor har sikkert noen strikkehefter/bøker du kan få se i for inspirasjon?

Det finnes også masse fine mønstre på babyteppe du kan ønske! :)

Åja, god idé! Lillemor fikk babyteppe fra mormor da hun ble født, og nå er det fast koseteppe i senga ❤️ Det er jo noe som kan følge med lenge! Og som kan brukes fra starten av med sommerbaby også!

Jeg har lyst på samme dress som vi har brukt til jenta vår, bare i andre farger og str 6 mnd. Har garnet klart, men er usikker på om noen orker å strikke.

Vedlegg

• Screenshot_2019-12-24-11-58-28.png
    Screenshot_2019-12-24-11-58-28.png
    190,8 KB · Visninger: 15
Ull er gull, året rundt ♡ elsker ull, bruker det året rundt.. Kommer til å strikke hentesett med romper, jakke og kyse av tynn babyull!
Enig i at ull er gull uansett årstid. Jeg vurderer evt å strikke hentesett i dale lerke som er en blanding av ull og bomull.

:dance008Oi, jeg ville ønska meg alt! Skulle ønska jeg strikka selv, er glad jeg har folk rundt meg som er glad i å strikke. Storesøster fikk ullkjole med marius-mønster, Oslo Anorakk og Skappel genser da hun var baby, gleder meg til å bruke det igjen! Har allerede lagt inn ønsker om rumpere/kjappstrikkadrakt og heldress ☺️
Ønsker meg også hentesett, men må se litt på hva. Har en drøss vanlig strikkagensere og ullbukser som er kjempekjekt å ha når vi skal på butikken og i barnehagen. Jeg ELSKER ullklær, det er det beste jeg får

Heldig som får strikka klær :) Hentesett i feks dale lille lerke (som er nevnt over her) vil jeg absolutt anbefale! Jeg skal selv strikke flere rompere og bleiebukser til vår lille, da også i lille lerke/lerke :)

Back
Topp