Gravidbelte til bilbelte, noe poeng?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva er deres erfaringer med gravidbelte til bilbeltet? Er det noe poeng?
 
Jeg hadde det forrige gang, men synes det var like greit uten. Har ingen problemer med å dytte det vanlige bilbeltet under magen og det holder seg der.
 
Så lenge du passer på at beltet ligger over hoftene, så er det ingen poeng :)
 
Smak og behag. Det skal hjelpe bilbeltet til å ligge riktig. Så lenge du får til det uansett er det mer om du føler det er mer behagelig med eller uten
 
Hva er deres erfaringer med gravidbelte til bilbeltet? Er det noe poeng?

Synes ikke beltet mitt holdt seg ordentlig under magen, og tenker særlig i en eventuelt ulykke hvor det går så fort - vil beltet raskt skli opp eller ikke? Jeg kjente meg mest trygg på at det ikke ville skli opp med gravidbeltet hvertfall. :)
 
Det er et produkt man absolutt ikke trenger, men dersom man ønsker å bruke det, og synes det blir mer behagelig, er det bare å kjøpe. Men det er altså like trygt uten – det er for komfortens skyld.
 
Hvis du får riktig belteføring uten er det unødvendig. Er ikke noe sikkerhet med unntak av det. Jeg har ikke trengt det
 
Jeg brukte det fordi det var mer behagelig. Følte vanlig belte gled fort opp og mini likte å sparke mot det :hilarious:
 
Mannen insisterte på at jeg skulle bruke det, jeg syntes det var skikkelig pes å få av og på etterhvert (og bytte imellom bilene osv), men det var sikkert bra sikkerhetsmessig.
 
Mannen insisterte på at jeg skulle bruke det, jeg syntes det var skikkelig pes å få av og på etterhvert (og bytte imellom bilene osv), men det var sikkert bra sikkerhetsmessig.

Det er ingen grunn til å bruke det pga. sikkerhet, kun pga. komfort. Så hvis du synes det var pes, så ville jeg droppet det til nestemann. Hvis man derimot synes det er mer komfortabelt, er det bare å bruke det.
 
Jeg har brukt belte vært svangerskap og jeg syntes det er supert. Fester det jo bak sete og holder belte under magen. Syntes det er mer behagelig å kjøre bil da og ble mer betrygget når beltet ikke var over magen, og den jeg hadde er det ikke mulig å skli opp hvertfall, den er kneppet fast mellom bena, bare ikke så enkelt å ta det på mår magen blir større:hilarious:
 
Har brukt det fra rundt uke 10 (tror jeg), da jeg var så full i luft og beltet klemte på magen. Synes det er mye mer behagelig, og kjenner at beltet lett glir opp hvis jeg ikke bruker gravidbeltet. Føler meg tryggere med:) Jeg kjøpte det på 50%, så følte det var en ok investering.
 
Back
Topp