Utslett etter fødsel?

*-Tingeling-*

Blir kjent med forumet
Hei!

Vi fikk verdens nydeligste gutt for 4 dager siden. :love7

I går hadde jeg utslett ved den ene armhulen, og i dag kjenner jeg at jeg har det på armene, mulig det er flere steder. Melkeproduksjonen tok seg opp i forgårs og det har vært noen utmattende 4 første døgn om det har noe å si, men noen andre som har fått utslett og/eller vet hva det kan være?

Aldri hatt det før.
 
Hei!

Vi fikk verdens nydeligste gutt for 4 dager siden. :love7

I går hadde jeg utslett ved den ene armhulen, og i dag kjenner jeg at jeg har det på armene, mulig det er flere steder. Melkeproduksjonen tok seg opp i forgårs og det har vært noen utmattende 4 første døgn om det har noe å si, men noen andre som har fått utslett og/eller vet hva det kan være?

Aldri hatt det før.
Gratulerer med baby :D !

Jeg husker jeg svetta mye de første par ukene etter fødsel og var mye varm. Jeg fikk aldri noe utslett da. Meen kanskje du er det samme og har fått varmeutslett av det? Jeg tenker at om noe litt utenom normalen for deg skjer med kroppen din i dagene etter fødsel, kan være lurt å ta opp med legen eller helsestasjon.
 
Jeg har ikke født enda, men har hatt utslett under armene, brystene og litt på halsen. Klødde skikkelig og. Her var det pga svette, så var nøye med å tørke godt når jeg var oppe om natta, og så har jeg smurt med miniderm. Nå er det helt borte.
 
Svetta helt insane mye siste del av fødsel og ble varm i pappen. Fikk derfor varmeutslett på ene siden av ansiktet, forsvant etter et par dager :) Du får følge med og ta det opp med helsepersonellet som kommer hjem til dere. De har sikkert vært borti det meste.
 
Back
Topp