Tiols reise - lukket kapittel ❤️

CD15 - 1DPO
Da var EL over, ihvertfall ifølge testene. Tok en test 22:30 i går og den var plutselig negativ.

Vis vedlegget 314125

Synes det er utrolig moro hvordan man kan følge med på EL gjennom tester.
Fikk det bekreftet med negativ test på morgenurin nr 2 nå klokken 11.
Vis vedlegget 314126

Derfor regner jeg det som at EL var i går, en eller annen gang. Fikk jo første positive test på mandag, CD 13. 12-48 timer har jo gått, så konklusjonen min føles riktig. Er da 1dpo i dag! Hurra :happy:
Tenker å teste lørdag 21/12. Vi har fått lagt inn aksjer daglig siden fredag, så innsatsen skal det ikke sies noe på ihvertfall :D
Ha en fin dag!

Så gøy, da er du én dag bak meg. Krysser fingrene for at begge får positiv test neste helg ❤️
 
PP2 etter MA - 6dpo
God morgen, dagene flyr!
Har ligget rett ut med alt av sykdom i over ei uke nå. Har googlet meg opp og ned i mente omkring det å bli gravid mens man er syk. Har konkludert med at siden kroppen er opptatt med sykdom fester egget seg lettere :rolleyes:
Ingen foreløpige symptomer. Tung følelse i brystene, noe jeg har forstått kan være progesteron økning?

Kjenner jeg er litt mer chill denne perioden. Mannen er super gira, så jeg slapper litt mer av. Rart med det.
Selv om testetrangen har meldt seg, tenker jeg å vente 3-4 dager til med testing. Selv om alle testene jeg har blir ubrukelige etter denne PP :rolleyes: det er litt kaotisk å tenke på at dersom det ikke klaffer, blir det ikke 2020 baby på oss. Det henger som en sort sky over meg. Tenk at penger skal være et hinder... Prøver å ikke tenke på det, og bare nyte førjulstiden og spenningen frem mot IKM... :nailbiting:

Ingen andre revolusjonerende tanker fra meg i dag.. :rolleyes:
 
7 dpo
Tar tilbake det jeg skrev om å være chill :rolleyes:
Når man henger mye her inne (selv bare på IKM forum) leser man jo så mye om flotte damer som har mista både 2 og 3 ganger. Det bekymrer meg. Heldigvis klarer jeg å se det fra et, trist således, perspektiv der jeg tenker at det ikke er flertallet. Minner meg på det gynekologen sa: "1 av 3 svangerskap ender i SA.. og du har hatt 2 uproblematiske, uten tidligere SA, ergo går det bra neste gang"
Han er en snåling han der. :happy:

Så det er litt kaos i hodet mitt i dag, med tanker som skifter farge annahvert minutt.
Testetøsa brøt seg ut av buret i dag :hilarious: fikk en svaaaak svaaaak skygge. Som jeg velger å tolke som ikke gjeldende. Men siden jeg nå har gått på en smell kan jeg like godt teste i morgen også :rolleyes::banghead:
Søt tirsdag til deg som leser :cat:
 
8dpo
Tør ikke å juble helt ennå, men jeg tok en test nå (klokken 01:30, så er vel egentlig 9 dpo:rolleyes:) og se her da!!
Åååh ❤️ jeg håper så inderlig at dette er terminspira! :love7
 

Vedlegg

  • IMG_20191219_013832.jpg
    IMG_20191219_013832.jpg
    23,9 KB · Visninger: 186
  • IMG_20191219_013416.jpg
    IMG_20191219_013416.jpg
    20,3 KB · Visninger: 187
9 dpo
Da jeg våknet i dag var puppene helt ville. Faste, store, såre.. så tok en test :rolleyes:

IMG_20191219_132903.jpg
Og jeg gråt og gråt og gråt. Tenk at det gikk :love7
Nå håper jeg bare spira sitter i 9 mnd.:smiley-angelic001

IMG_20191219_112907.jpg

Øverst i går kveld/natt og nederst i dag kl 10. ❤️
 
9 dpo
Da jeg våknet i dag var puppene helt ville. Faste, store, såre.. så tok en test :rolleyes:

Vis vedlegget 314896 Og jeg gråt og gråt og gråt. Tenk at det gikk :love7
Nå håper jeg bare spira sitter i 9 mnd.:smiley-angelic001

Vis vedlegget 314898
Øverst i går kveld/natt og nederst i dag kl 10. ❤️

Ææææ. gratulerer så mye Tiol!!! Dette er jo helt fantastisk :Heartred Også på siste PP før pause, det er jo bare meant to be! :wav
 
Ææææ. gratulerer så mye Tiol!!! Dette er jo helt fantastisk :Heartred Også på siste PP før pause, det er jo bare meant to be! :wav
Jaaaaaa :love7:wav jeg er så glad vi valgte å prøve en siste gang :love7 :happy093
 
Jeg kommer nok til å teste meg halvt ihjel.. har fortsatt 8 tester liggende, og 2 digitale jeg tenker å ta lørdag og litt senere.

9dpo ettermiddag:

IMG_20191220_000655.jpg


Man føler en rar tilknytning til de små strekene... Beviset på en liten spire inni magen...
Murringene er helt ville inni der i dag. Menssmerter kindof. Det gir meg blandede følelser av bekymring og lettelse. Det er jo et vanlig symptom.

Synes også det er merkverdig at testene er såpass sterke som de er. Jeg er ganske sikker på når eggløsningen var også, siden jeg jo tok tester.. testene var langt ifra så sterke sist. Men da var jeg jo ikke sikker på EL, kun synsing ut ifra kroppslige tegn.

Det her er ihvertfall starten på noe jeg håper holder. Det er veldig ønsket ❤️
 
Fin økning på testen i dag ❤️ tatt med 12 timers mellomrom. Det gledes ❤️ 3+2 uker ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_20191220_111440.jpg
    IMG_20191220_111440.jpg
    32,4 KB · Visninger: 115
Det meldte seg en akutt bekymring da jeg prøvde meg på CB digital i stad. "Ikke gravid". Vet det var sjansespill. Men tenk om... Tenk om det er en kjemisk graviditet. Tenk om jeg i morgen våkner opp til blodbad. Tenk om spira går til grunne. Huff, det her gjør vondt. Hvordan skal jeg klare å leve som normalt i 36 uker til. Det her blir å leve en dag av gangen kjenner jeg. :( jordmor svarte meg i samtalen jeg hadde med henne etter MA'en i september. Negative tanker har større innvirkning enn man tror. Men hvordan skal jeg klare å tenke positivt på bekymringene mine... Jeg vil dette så mye at det gjør vondt, og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg fortjener at dette skal gå bra :sorry:

Misforstå meg rett, jeg er kjempe ydmyk for at jeg sitter her og vet at jeg akkurat nå er gravid. Men redselen... Sorgen fra forrige gang slår meg hele tiden.

Jeg avventer den andre digitale testen til søndag? Mandag? Kanskje tirsdag... Og jeg må nok slutte med de forbaskede stripsene. For jeg vet at bekymringene blir større dersom de skulle vise seg å være det grann svakere enn forrige. Måle hCG med strips er det dummeste man kan gjøre :bored:
 
Det meldte seg en akutt bekymring da jeg prøvde meg på CB digital i stad. "Ikke gravid". Vet det var sjansespill. Men tenk om... Tenk om det er en kjemisk graviditet. Tenk om jeg i morgen våkner opp til blodbad. Tenk om spira går til grunne. Huff, det her gjør vondt. Hvordan skal jeg klare å leve som normalt i 36 uker til. Det her blir å leve en dag av gangen kjenner jeg. :( jordmor svarte meg i samtalen jeg hadde med henne etter MA'en i september. Negative tanker har større innvirkning enn man tror. Men hvordan skal jeg klare å tenke positivt på bekymringene mine... Jeg vil dette så mye at det gjør vondt, og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg fortjener at dette skal gå bra :sorry:

Misforstå meg rett, jeg er kjempe ydmyk for at jeg sitter her og vet at jeg akkurat nå er gravid. Men redselen... Sorgen fra forrige gang slår meg hele tiden.

Jeg avventer den andre digitale testen til søndag? Mandag? Kanskje tirsdag... Og jeg må nok slutte med de forbaskede stripsene. For jeg vet at bekymringene blir større dersom de skulle vise seg å være det grann svakere enn forrige. Måle hCG med strips er det dummeste man kan gjøre :bored:

Kan være urinen var lysere?
Og det er nok bare tidlig enda!!
Krysser fingrene for det beste❤
Vet det er utrolig vanskelig å ikke tenke på alt som kan gå galt, det er en hel haug av bekymringer etter å gjennomgått en MA, dessverre :(

Håper du likevel klarer å legge det litt fra deg og nyte julen min dine! Masse god jul til deg :santa
 
Kan være urinen var lysere?
Og det er nok bare tidlig enda!!
Krysser fingrene for det beste❤
Vet det er utrolig vanskelig å ikke tenke på alt som kan gå galt, det er en hel haug av bekymringer etter å gjennomgått en MA, dessverre :(

Håper du likevel klarer å legge det litt fra deg og nyte julen min dine! Masse god jul til deg :santa
Ja skal prøve å ikke tenke noe på det de neste dagene ❤️ skjer det så skjer det. Så får bare nye jula nå ❤️ takk for gode ord :happy: god jul til deg og dine også :santa:rendeer
 
Jeg klarte ikke legge det fra meg jeg. Testetøs.... Men det er jeg glad for. 10 kg vekk fra skuldrene mine :oops: mye sterkere nå i kveld. Testen fra i dag morges var liksom litt svakere... Men jeg vet jo egentlig at morgenurin er svak for meg!!!

IMG_20191221_204523.jpg


Så da kan jeg legge testingen på hylla og fokusere på jul. Så mye klaging fra meg i dag, blir flau.... :bag:

Ny test er julaften (kveld :rolleyes:) med den siste digitale! Så skal jeg være fornøyd og se positivt på graviditeten!

Jeg er gravid!!!! :love7
 
Jeg klarte ikke legge det fra meg jeg. Testetøs.... Men det er jeg glad for. 10 kg vekk fra skuldrene mine :oops: mye sterkere nå i kveld. Testen fra i dag morges var liksom litt svakere... Men jeg vet jo egentlig at morgenurin er svak for meg!!!

Vis vedlegget 315166

Så da kan jeg legge testingen på hylla og fokusere på jul. Så mye klaging fra meg i dag, blir flau.... :bag:

Ny test er julaften (kveld :rolleyes:) med den siste digitale! Så skal jeg være fornøyd og se positivt på graviditeten!

Jeg er gravid!!!! :love7

Super strek og stigning, Tiol :smiley-bounce012:Heartbigred
 
Hurra hurra hurra! Gratulerer så mye ❤️
 
Back
Topp