Nedtelling til tul ❤️

Håper vi kan få rundt den 13.01, så 24 dager til!
 
Har dere bestilt privat eller får dere oppfølging på sykehuset?
 
Har dere bestilt privat eller får dere oppfølging på sykehuset?
Privat :) Skal prøve å få tul på sykehus og, siden de oppdaget ma uke 8 som døde i uke 5 men forstår det slik at det er ikke er grunn nok :p ville ha ultralyd allerede midt i uke 6 så jeg ser at jeg har kommet lengre enn sist gang, og får se liv :) blir første milepælen min. Blir en ultralyd til rundt uke 12-14 tenker jeg :)
 
Jeg skal til legen i dag å bli henvist, siden jeg bare har en eggleder så ønsker jeg å vite at det sitter på rett plass slik at den jeg har igjen ikke dauer :hilarious::hilarious:
 
Eg blir nok henvist når eg skal til legen 06.01. Skulle egentlig ha ul og oppfølging sist, men då endte det i MA som blei veldig komplisert.
 
Gynekologen min har ferie til 13. Januar så får ikke bestilt time før det :shifty: men håper jeg får ASAP.
 
Jeg skal til legen rett over nyttår, henvises nok til sykehuset da pga diabetes. Da er det tette oppføringer uansett :)
 
Jeg har bestilt time til fastlegen 10.januar. Da er jeg 7 uker på vei. Det er litt tidlig, men jeg har tatt fri den dagen fordi jeg reiser vekk, og tar jeg det da så slipper jeg å ta fri enda en dag for å gå til legen:angelic:
Min fastlege har ul-apparat på kontoret sitt så jeg håper virkelig hun vil bruke det den dagen, slik at jeg kan få se hjerteslag. Hvis ikke blir det volvat:nailbiting:
 
Har time hos fastlegen 10.januar, så om hun er villig til å ta en liten titt da så hadde jo det vært spennende! 9 dager til :p
 
Skal prøve å bestille privat tul til ca. 20. januar. Da tror jeg at jeg er 8+1. Greier nesten ikke vente og vil se den lille med en gang! Er så utålmodig, men er redd jeg er kortere på vei enn jeg tror. Vil ikke gjøre meg selv urolig hvis jeg ikke ser det jeg vil. Vil gjerne høre hvilken uke dere andre er i når dere skal ha tul?
 
Har planer om en ul når jeg er ca 12 uker:happy: Sist fikk vi vite kjønnet på ul i uke 12:Heartbigred
 
Skal prøve å bestille privat tul til ca. 20. januar. Da tror jeg at jeg er 8+1. Greier nesten ikke vente og vil se den lille med en gang! Er så utålmodig, men er redd jeg er kortere på vei enn jeg tror. Vil ikke gjøre meg selv urolig hvis jeg ikke ser det jeg vil. Vil gjerne høre hvilken uke dere andre er i når dere skal ha tul?
Jeg skal om 4 dager for å se liv fordi utviklingen hadde stoppet i uke 5 sist og ble oppdaget i uke 8 så blir første milepælen min, også vil jeg en til rundt uke 12 før vi går ut med det :)
 
Skal prøve å bestille privat tul til ca. 20. januar. Da tror jeg at jeg er 8+1. Greier nesten ikke vente og vil se den lille med en gang! Er så utålmodig, men er redd jeg er kortere på vei enn jeg tror. Vil ikke gjøre meg selv urolig hvis jeg ikke ser det jeg vil. Vil gjerne høre hvilken uke dere andre er i når dere skal ha tul?
Jeg var engang for tidlig på ul, litt feilberegning. Vi kunne ikke se noe annet enn fortykninger der nede, men da tok jeg ul en uke seinere igjen og da hadde det utviklet seg fint siden sist og ett lite hjerte som banket så vi også. Er du fortidlig, kortere enn du selv har regnet så ta en påfølgende ul. Men ca fra uke 7 skal man vel kunne se ett hjerte som banker. Jeg jar vært på ul i uke 6,7,10,12 som er tidlig ul da
 
Legen min sendte henvisning til tul kl 10:00, 13:30 fikk jeg melding om at jeg hadde fått time :hilarious: Jaggu gikk det fort. Skal på mandag (privat 6+3) og 10.02 (11+3) :D
 
Hum det ble foreslått TUL 14. januar. Det syns jeg var evig lenge til siden det fortsatt blør., :banghead: Skal høre om jeg ikke kan få neste uke i stedet.
 
Hum det ble foreslått TUL 14. januar. Det syns jeg var evig lenge til siden det fortsatt blør., :banghead: Skal høre om jeg ikke kan få neste uke i stedet.
Uff.. for en fæl følelse :( blør du mye?
 
Back
Topp