Trenger råd please :(

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei

jeg var gravid i uke 13, fikk MA og måtte gjennom kirurgisk utskrapning for fjerning av fosteret.
Ene gynekologen sa jeg burde vente en menstruasjon med å blir gravid mens ho andre sa jeg trenger ikke å vente og kan umiddelbart prøve hvis jeg følte jeg var klar for det.


Dere som har hatt MA og kirurgisk utskrapning hva ble dere anbefalt og når ble dere gravide? For dere som ble gravide uten å vente på en mens gikk det bra?
 
Ikke lege men tenker kroppen blir ikke gravid hvis den ikke er klar for det...
 
Måtte ha medisinsk abort og fikk beskjed om å vente en syklus. Min gyn sa det gjaldt når kroppen ikke klarte rydde opp selv fordi det ofte kom rester på neste blødning og ved kirurgisk kunne det være skader på slimhinnen som trengte en syklus for å heles
 
Måtte ha medisinsk abort og fikk beskjed om å vente en syklus. Min gyn sa det gjaldt når kroppen ikke klarte rydde opp selv fordi det ofte kom rester på neste blødning og ved kirurgisk kunne det være skader på slimhinnen som trengte en syklus for å heles
Ja tror jeg skal vente en syklus. Tiden Føles så innmari langt :(
 
Jeg hadde en MA for ca 2 uker siden og gynekologen gav meg samme beskjed som deg. Det er best for kroppen og ha en naturlig mens. Ihvertfall bør du sjekkes for evt rester. Det ble jeg, men av kollega da jeg jobber under kvinneklinikken.

Vi er i behandling og fikk beskjed av klinikken om å vente en syklus før fryseforsøk.

Lykke til ❤️
 
Jeg hadde en MA for ca 2 uker siden og gynekologen gav meg samme beskjed som deg. Det er best for kroppen og ha en naturlig mens. Ihvertfall bør du sjekkes for evt rester. Det ble jeg, men av kollega da jeg jobber under kvinneklinikken.

Vi er i behandling og fikk beskjed av klinikken om å vente en syklus før fryseforsøk.

Lykke til ❤️
Uf så trist :( håper det går bra med deg. Går hos privat de så litt rester/mulig blod ol på ca 1,5 cm og hun mente den kommer mest sannsynlig ut gjennom neste mens :-
 
Back
Topp