Kjenner dere liv nå?

18+1 og kjenner masse liv. Gjort det noen uker nå, og i det siste har jeg begynt å kjenne det litt utenpå også :happy:
 
18-2 har kjent liv siden uke 13-14, men svakt slik at det kan forveksles med annet. Jeg synes denne ungen virker mye roligere enn de to jeg har fått tidligere, men det kommer vel :)
 
Jeg har visstnok kjent liv lenge. Det føles ut som "kiling/kribling" eller såkalt lemus i magen, litt som å være på karusell når de svake bevegelsene er der. De skikkelig sterke som gjorde at jeg forstod at dette er VIRKELIG liv kjente jeg i uke 19 første gang. Noe de sier er helt normalt som førstegangsfødende. xsmile2 er utrolig deilig å kjenne det skikkelige livet, får meg til å bli litt "kjent" med henne:dummy1:
 
Last edited:
Tror jeg har begynt å kjenne liv nå, egentlig ganske sikker! xsmile9:happy093:Heartbigred
 
Her er hun «spinnvill» store deler av dagen ;) sover når jeg driver med ting stort sett, men setter jeg meg ned så våkner hun fort og da er det mye aktivitet :smiley-bounce012
 
Jeg fikk beskjed på privat ultralyd at morkaken lå foran, derfor har jeg tenkt at de små ting jeg har kjent ikke var lille. På OUL fikk jeg beskjed om at morkaken ligger på toppen, så hun mente at jeg nok sikkert hadde kjent liv. Nå kjenner jeg av og til noen små bobler, men noen ganger er det som en fisk spreller en liten stund. Antar at dette er når hun snur seg veldig :)
 
Jeg er 17+1, og kjenner bare litt av og til. Har morkaka foran, så tar nok en uke eller to (eller tre) før jeg kjenner tydelig.
 
Jeg begynte å kjenne liv denne uka. 20+1 idag.
Morkaka ligger foran, så da tok det litt lenger tid.
Kjempekoselig å få respons når jeg dulter i magen. :love017
 
Kjenner noe romstering, men ingen klare spark ennå. Har morkaken på fremre vegg og den demper nok en del.
 
Merker fortsatt ingenting, og merket det uke 16-17 med jenta. Var på ul idah og alt bra heldigvis. Hadde morkaken fremme på begge. Og ble flyttet frem en uke, så 18+3 uten å merke noe:bored:
 
Jeg kjenner mye liv, selv med foranledningen morkake. Og det er alltid like herlig :happy:
 
Fikk beskjed på ultralyd at morkaken ligger foran, og at det nok tar et par uker til før jeg kjenner liv i og med at jeg er førstegangs. Men håper ikke det drøyer så altfor lenge :p Er 17+3.
 
Back
Topp