Frustrert og utålmodig..

Mortilprins

Elsker forumet
I dag har jeg IKM ut i fra tidligere syklus og appene jeg bruker. TR bruker å komme ganske som forventet, men ingen tegn til TR enda. Testene fra babyplan er ikke kommet frem (bestilte på black friday).

Kjenner at jeg er kjempe utålmodig, samtidig som det bygger seg opp et håp om at det har klaffet denne pp! Flere som venter på å få testet?
 
Last edited:
Fikk endelig tatt en test og den var blenda hvit. Så da er det bare å vente på TR så vi kan kjøre på neste pp. Pokker altså.

096971E2-73DE-46BF-971C-A09D176A874F.jpeg
 
Er ikke godt rustet med tålmodighet har full nedtelling til jeg kan teste. Tør liksom ikke og håpe for mye heller. Kroppen gir jo samme symptomer på forventet tr som en mulig graviditet. Ikke rart vi blir hormonelle:p:p
 
Er ikke godt rustet med tålmodighet har full nedtelling til jeg kan teste. Tør liksom ikke og håpe for mye heller. Kroppen gir jo samme symptomer på forventet tr som en mulig graviditet. Ikke rart vi blir hormonelle:p:p

Enda ikke fått TR så nå er jeg bare hakket mere frustrert:wacky: Sitter på en måte med håpet på at EL har vært senere enn antatt ettersom jeg hadde noe som lignet EL slim og eggløsningssmerter da jeg var ca 6dpo
 
Er du mange dager over ikm? I denne ventetiden virker det som jeg har EL og eggløsningsperioden hele tiden. Vet jo det ikke er sånn, men ååå alle de her symptomene. Mangler bare kvalmen og oppkast, men da kunne det vert omgangssjuken:yuck: krysser alt for du har lykkes;)
 
Er du mange dager over ikm? I denne ventetiden virker det som jeg har EL og eggløsningsperioden hele tiden. Vet jo det ikke er sånn, men ååå alle de her symptomene. Mangler bare kvalmen og oppkast, men da kunne det vert omgangssjuken:yuck: krysser alt for du har lykkes;)

Ca 4-5 dager over. Tok disse to i dag og syns jeg kan skimte svaak svak svake streker, men det gir ikke mening at de er så svake! Kan jo også bare være streksyn :confused:

08CB4ADB-5F93-4D4B-9AB4-C96C19DC5C0B.jpeg

310B3F8C-F05E-43B8-B959-227B8B12D5F3.jpeg
 
Syns jeg kan se en strek. Krysser fingrene dine for at du bare er litt kortere på vei og at el kom litt senere.
 
Kan og skimte en strek:shy: ville tippe nærmere helgen har du bedre strek. Så gøy:smiley-bounce022
Du må ikke glemme å oppdatere.
 
Kan og skimte en strek:shy: ville tippe nærmere helgen har du bedre strek. Så gøy:smiley-bounce022
Du må ikke glemme å oppdatere.

Klarer ikke å la være å teste vettu:hilarious: Men nå skal jeg prøve å holde meg til søndagen hvertfall. Var tydeligst strek på tidlig testen så har bestilt flere, men de kommer nok ikke før neste uke uansett :p
 
Har og bestilt flere tester. De går raskt unna:rolleyes: har ingen symptomer på at det har klaffet. Et par ‘’stikk’’ langt opp i underlivet/magen er det eneste. Men det kan nu være noe helt annet. Heldigvis er det desember, og det er mye på kalenderen. Har du noen symptomer? ;)
 
Har og bestilt flere tester. De går raskt unna:rolleyes: har ingen symptomer på at det har klaffet. Et par ‘’stikk’’ langt opp i underlivet/magen er det eneste. Men det kan nu være noe helt annet. Heldigvis er det desember, og det er mye på kalenderen. Har du noen symptomer? ;)

Ingen symptomer :/ Har fått kviser da og jeg har kortere lunte, men irritabel er jeg alltid før mens også så det tar jeg ikke som tegn på graviditet.
 
Fortsatt nada tegn til TR så har begynt å ta babyklister igjen. Kjenner at jeg bare vil TR skal komme hvis det ikke har klaffa slik at vi kan starte på ny pp !:confused:
 
Fortsatt nada tegn til TR så har begynt å ta babyklister igjen. Kjenner at jeg bare vil TR skal komme hvis det ikke har klaffa slik at vi kan starte på ny pp !:confused:
Menne.... Syns jeg skimter mætt med streker på de siste testene dine? Har du et nærbilde av clearblue?
 
Back
Topp