Endret sexlyst

Kunne hatt sex flere ganger om dagen men mannen er sliten, jobber mye overtid :rolleyes: Drømmer mye om sex å våkner av orgasmer:p Å det er enkelte stillinger han nekter som misjonær, kommer visst for tett inn på baby å føler han knuser magen så her går det mye bakfra når det først er noe action :dance018
 
Kunne hatt sex flere ganger om dagen men mannen er sliten, jobber mye overtid :rolleyes: Drømmer mye om sex å våkner av orgasmer:p Å det er enkelte stillinger han nekter som misjonær, kommer visst for tett inn på baby å føler han knuser magen så her går det mye bakfra når det først er noe action :dance018
Jeg drømmer også ekstremt mye om det til å ha så lite lyst i virkeligheten:p Synes jeg drømmer om det stort sett hver natt.. Kanskje det hjelper hvis jeg bare prøver. Har en tendens til å ta helt avstand når jeg tenker at jeg ikke har så lyst som vanlig, men hele greia blir jo en ond sirkel..
 
Føler med deg.. :hungover: Klarer virkelig ikke hente frem igjen lysten og skjønner ikke hvor jeg skal lete

Heldigvis er det jeg som har det største behovet ellers, så har ikke stresset med det. Ser ikke ut til at det plager samboeren min heller
 
Back
Topp