Gråter av alt og ingenting. Andre?

Islay

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Jeg er så utrolig følsom og lettrørt nå under graviditeten. Til vanlig er jeg også lettrørt, men nå er det bare helt ekstremt. Gråter av alt! Om jeg blir rørt, om jeg ser noe fint, av og til også når jeg blir glad. Gråter av reklamer på TV, når jeg ser noen gjør noe fint for andre osv. Jeg begynte å gråte til Home Alone feks. Samboer reiste på jobbreise idag og jeg har omtrent grått i hele dag. Helt umulig og stoppe det og innimellom begynner jeg bare og le av meg selv for det er jo litt komisk. Men altså, dette er jo bare helt vilt! Og jeg bare 18+6 :laughing002

Er det noen andre som har det slik? Kan jo ikke skjønne at dette kan være noe annet enn hormoner men hjelp. Kan jo ikke ha det slik til mai :laughing002
 
Konstant! Må gå på do og sette meg mens jeg er på jobb, i et forsøk på å skjule det litt. :joyful:
Heldigvis er mannen forståelsesfull og tålmodig, men det er temmelig slitsomt. :meh:
 
Konstant! Må gå på do og sette meg mens jeg er på jobb, i et forsøk på å skjule det litt. :joyful:
Heldigvis er mannen forståelsesfull og tålmodig, men det er temmelig slitsomt. :meh:

Grusomt å ha det sånn, men godt å høre at vi er flere :p
Så bra at mannen din er så forståelsesfull! Det er heldigvis min også, er bare jeg som er lei. Ikke noe kjekt å føle at man ikke kan kontrollere følelsene sine :dead:
 
Hehe, kjenner meg igjen :p
 
Har det akkurat likt! Er ikke særlig lettrørt av meg til vanlig, men nå er jeg på gråten sånn cirka 10 ganger i løpet av en dag :facepalm:
 
Klokka er 9, og jeg har allerede grått 2 ganger idag.
Begynner jo nesten å lure på om dette kan være bra for babyen. :sorry:
 
Har det akkurat likt! Er ikke særlig lettrørt av meg til vanlig, men nå er jeg på gråten sånn cirka 10 ganger i løpet av en dag :facepalm:

Synes det er så rart at man plutselig kan bli så følsom. Disse hormonene er ingen spøk altså :dead:
 
Klokka er 9, og jeg har allerede grått 2 ganger idag.
Begynner jo nesten å lure på om dette kan være bra for babyen. :sorry:

Åå stakkars :( ikke noe kjekt å ha det slik.
Ikke sant.. Jeg skal til jordmor like før jul og må ta dette opp med henne da.
 
Jammen godt å høre at vi er fler! Jeg har vært sånn omtrent siden første dag jeg så to streker på testen, men utover i andre trimester har det blitt enda mer merkbart. Alt av filmer, reklamer, tanker og samtaler kan få frem tårene :shy:
 
Åå stakkars :( ikke noe kjekt å ha det slik.
Ikke sant.. Jeg skal til jordmor like før jul og må ta dette opp med henne da.

Takk. Det er ikke noe kult, nei. Har vært litt bedre utover dagen, men har kompensert med hodepine resten av dagen, så vurderer å bare gå og legge meg.

Lykke til hos jordmor. Fortell gjerne hva hun sa. Jeg vil jo tro at det er normalt, men greit å sjekke ut likevel.
 
Føler meg som en idiot:( torsdag og fredag forrige uke var jeg helt på tuppa, tårene stod i øya 24/7..første gang jeg har merket hormonene på den måten, var helt håpløs i to dager:wideyed: idag lager jeg middag, og sambo synes ikke det var helt etter hans smak/hadde ikke særlig matlyst - da ble jeg fryktelig lei meg og orket ikke være m ut å gå:wtf: han synes dette er rare greier....vet jo at han ikke mente noe med det, er jo ikke hver dag man spiser like mye middag, men sitter her da med klumpen i halsen :banghead::banghead::banghead: helt sykt å ha det slik.
 
Jeg var superhormonell de første 3 månedene... mest koko hormonell :wtf: mye roligere til sinns nå:p
 
Jammen godt å høre at vi er fler! Jeg har vært sånn omtrent siden første dag jeg så to streker på testen, men utover i andre trimester har det blitt enda mer merkbart. Alt av filmer, reklamer, tanker og samtaler kan få frem tårene :shy:

Helt enig. Selvom det er forferdelig å ha det slik er vi tydeligvis en del som kjenner på det samme. Må si at det hjelper pittelitt og høre det! Føler meg litt mindre gal :happy8
 
Takk. Det er ikke noe kult, nei. Har vært litt bedre utover dagen, men har kompensert med hodepine resten av dagen, så vurderer å bare gå og legge meg.

Lykke til hos jordmor. Fortell gjerne hva hun sa. Jeg vil jo tro at det er normalt, men greit å sjekke ut likevel.

Så kjedelig :( er det ikke det ene så er det det andre.. Sender deg en god klem!

Takk for det. Skal prøve å huske å oppdatere med hva hun sa :) kjenner jeg meg selv rett vil tårene trille når jeg tar det opp med hun, huff :sorry:
 
Føler meg som en idiot:( torsdag og fredag forrige uke var jeg helt på tuppa, tårene stod i øya 24/7..første gang jeg har merket hormonene på den måten, var helt håpløs i to dager:wideyed: idag lager jeg middag, og sambo synes ikke det var helt etter hans smak/hadde ikke særlig matlyst - da ble jeg fryktelig lei meg og orket ikke være m ut å gå:wtf: han synes dette er rare greier....vet jo at han ikke mente noe med det, er jo ikke hver dag man spiser like mye middag, men sitter her da med klumpen i halsen :banghead::banghead::banghead: helt sykt å ha det slik.

Ååh :( men du burde absolutt ikke føle deg som en idiot! Er nok hormonene som raser gjennom kroppen. Helt vilt at disse graviditetshormonene kan herje slik, men ser jo i tråden at det er mange som har det slik. Og det hjelper jo ikke akkurat på om man ikke møter litt forståelse for det uforståelige hos samboer. Uff, nei ikke greit dette :( god klem til deg :Heartred
 
Ååh :( men du burde absolutt ikke føle deg som en idiot! Er nok hormonene som raser gjennom kroppen. Helt vilt at disse graviditetshormonene kan herje slik, men ser jo i tråden at det er mange som har det slik. Og det hjelper jo ikke akkurat på om man ikke møter litt forståelse for det uforståelige hos samboer. Uff, nei ikke greit dette :( god klem til deg :Heartred
Stakkars sambo er førstegangspappa, så han bruker litt tid på å venne seg til denne rare damen som plutselig har byttet plass med hans tidligere samboer:laughing005
 
Back
Topp