Desember challange Skravletråd

Skal vi sende inn noe i dag? Startvekt?
 
Skal vi sende inn noe i dag? Startvekt?
Jeg tenkte legge inn startvekt i dag (glemte veie meg før jobb så får bli etter) også bare redigerer jeg tråden daglig for å legge inn alt det andre :)
 
Også lurte jeg på hva som går under aktivitetsminutter - er det trening, mosjon, eller slik som smartklokka teller aktivitet - aller minutter som vi er i aktivitet.
 
Også lurte jeg på hva som går under aktivitetsminutter - er det trening, mosjon, eller slik som smartklokka teller aktivitet - aller minutter som vi er i aktivitet.
Registrere startvekt i poengtråden i dag:)

Aktivitet er feks. trening, fysisk aktivitet som sykling, ski, svømming (ikke bading altså), gåtur, snømåking ol.
 
Nesten litt pinlig å registrere skrittene første dagen, med mine usle 2749 skritt :hilarious: til min unnskyldning så sov vi lenge og jeg glemte å ha klokka på et par timer etter dusj, og er hjemme med baby og hatt økedag. Så har tilbringt mestparten av dagen med å amme å kose med baby ❤️ Men gjennomfører iforms knebøy kalender i år, så det har jeg gjennomført. Flere som gjør denne?
 
FOR en elendig start! våknet opp skamdårlig av forkjølelse og tvingte meg selv på jobb. Kontorjobb så dårlig med skritt, men prøvde å gå litt. Var også snopefri helt til jeg skulle innom og hente en pakke på veien hjem og kjøpte et hav av godteriprodukter... Er ikke noe bedre idag, så vil tro disse første sykedagene vil bli elendige.. Jeg kommer sterkere igjen når jeg er frisk! :D
 
Her har mini vært frimerke :p Så har blitt lite skravling. Men er ihvertfall snopefri og har hatt 1 times tur begge dagene (+ 2 timer byssing igår, teller det som aktivitet forresten?)
 
FOR en elendig start! våknet opp skamdårlig av forkjølelse og tvingte meg selv på jobb. Kontorjobb så dårlig med skritt, men prøvde å gå litt. Var også snopefri helt til jeg skulle innom og hente en pakke på veien hjem og kjøpte et hav av godteriprodukter... Er ikke noe bedre idag, så vil tro disse første sykedagene vil bli elendige.. Jeg kommer sterkere igjen når jeg er frisk! :D
Huff.. Stakkars. Håper du blir bedre snart :) god bedring.
 
Her har mini vært frimerke :p Så har blitt lite skravling. Men er ihvertfall snopefri og har hatt 1 times tur begge dagene (+ 2 timer byssing igår, teller det som aktivitet forresten?)
Har det likens her, bærer på veslemor hele dagen. Har vært så elendig vær her så har ikke kommen meg ut heller... Så ble en dårlig start på meg. Jeg har ikke regnet med byssing som aktivitet, jeg gjør det jo hele dagen :hilarious:men det er jo forsåvidt ganske slitsomt da. Jeg tar med tur, trening, snømåking og slikt litt tyngre.
 
Hvilke planer har dere i dag?
Her er det speilholker ute så jeg får ikke trillet tur i dag heller, kjenner jeg begynner å bli rastløs etter å ha vært inne siden lørdag...
Tenkte jeg skulle prøve å få trent i dag treningsprogram som Funkygine delte på bloggen sin her om dagen, hvis veslemor sover lenge nok.
 
Her er mannen dratt til kontroll på sykehuset, og skal etter planen hente min mor på flyplassen i ettermiddag. Siden det er samme sted er jeg alene med mini hele dagen. Han dro kl 08, og de er tilbake mellom 8 og 9 ikveld.

Jeg må prøve å få opp produksjonen på melken, så jeg skal amme en hel del, og pumpe for hver amming. Og så må jeg støvsuge, og rydde litt. Vi får masse gjester på lørdag, da blir det nemlig bryllup :D
 
Her er mannen dratt til kontroll på sykehuset, og skal etter planen hente min mor på flyplassen i ettermiddag. Siden det er samme sted er jeg alene med mini hele dagen. Han dro kl 08, og de er tilbake mellom 8 og 9 ikveld.

Jeg må prøve å få opp produksjonen på melken, så jeg skal amme en hel del, og pumpe for hver amming. Og så må jeg støvsuge, og rydde litt. Vi får masse gjester på lørdag, da blir det nemlig bryllup :D
Så spennende :) skal dere gifte dere?

Forresten fint om du ikke lager nytt innlegg i poengtråden hver dag, det er bare å redigere det første innlegget ditt. Ellers blir det fryktelig uoversiktlig. Så har jeg kun ett innlegg på hver å se på når jeg skal legge sammen poeng.
 
Så spennende :) skal dere gifte dere?

Forresten fint om du ikke lager nytt innlegg i poengtråden hver dag, det er bare å redigere det første innlegget ditt. Ellers blir det fryktelig uoversiktlig. Så har jeg kun ett innlegg på hver å se på når jeg skal legge sammen poeng.
Ja, vi gifter oss lørdag :) skulle egentlig gjort det 19. Oktober, men mini tappet fostervannet 18. Så da ble det utsatt siden jeg lå på sykehuset.

Og det skal jeg prøve på. Ammetåke og slikt vet du!
 
Ja, vi gifter oss lørdag :) skulle egentlig gjort det 19. Oktober, men mini tappet fostervannet 18. Så da ble det utsatt siden jeg lå på sykehuset.

Og det skal jeg prøve på. Ammetåke og slikt vet du!
Så spennende, lykke til ❤️ hvor gammel er baby? Har selv ei på 12 uker :)
 
Lørdag blir det ikke snopefri! Skal jo spise bryllupskake :p

Ceme, hvordan er formen din nå?
 
Lørdag blir det ikke snopefri! Skal jo spise bryllupskake :p

Ceme, hvordan er formen din nå?
Ååh, lykke til og gratulerer med bryllup imorgen! Ørlite misunnelig, haha :Heartred begynner du å bli klar?

første dag fin i formen idag så har vært en tur på treningssenteret og løpt litt! Så har 10729 skritt og 47 aktive minutt. Ingen snop heller :wav
 
Ååh, lykke til og gratulerer med bryllup imorgen! Ørlite misunnelig, haha :Heartred begynner du å bli klar
Tja :p oversetter er bestilt, kake tror jeg er ordnet fra sist, mamma er på plass, min beste venninne er på plass, jeg har kjøpt en fin ammekjole :p restaurant er booket. Tror jeg og min kommende mann er de som stresser minst, vi skal feire det i mai, og da skal vi også ha kirkevelsignelse
 
Back
Topp