God form annenhver dag

Spirevipps

Forelsket i forumet
ja.. en dag kan jeg være aktiv, få gjort masse i huset og vært ute med familien.

Neste dag - utslått på sofaen. Flere som har det sånn? Kjenner jeg er livredd for å få ME , føles som jeg våkner med tomt batteri :nailbiting:
 
ja.. en dag kan jeg være aktiv, få gjort masse i huset og vært ute med familien.

Neste dag - utslått på sofaen. Flere som har det sånn? Kjenner jeg er livredd for å få ME , føles som jeg våkner med tomt batteri :nailbiting:

det er nok fordi du bruker for mye energi den ene dagen! Her er det ganske likt bortsett fra at jeg aldri får gjort MASSE.. men der straffer seg alltid å
Være litt sosial eller gjøre noe i huset dessverre :( derfor er jeg også sykmeldt.. etter to timer med «noe som skjer» er jeg helt tappet....

Da jeg gikk med mellomste jobbet jeg halvdag mandag - kastet opp resten av dagen og tirsdag - så jobbet jeg halvdag onsdag - kastet opp resten av dagen og torsdag, jobbet halvdag fredag for så å kaste opp fredag og lørdag... grei form søndag ;) denne gangen skal jeg unngå samme greie...
 
Ja , er nok vanskelig med den balansen. Jeg er spesielt sliten i helgene , når alle er hjemme..
 
Ja , er nok vanskelig med den balansen. Jeg er spesielt sliten i helgene , når alle er hjemme..

jeg har bedre dager når snuppa på 4 er hjemme enn o barnehagen - for det å stå opp å levere o barnehagen kan ødelegge hele dagen min. Er barna hjemme kan jeg ligge til jeg våkner
 
Jeg har det også sånn, ikke hver dag, men ofte hvis jeg har levert i barnehagen må jeg legge meg noen timer etterpå..
 
Jeg har det også sånn.. Merker at kroppen blir mye fortere sliten nå enn til vanlig, så det er sikkert derfor. «Låner» nesten energi fra neste dag de gangene jeg faktisk får gjort mye :joyful:
 
Det er veldig vanlig å bli ekstra sliten når en er gravid. Og ME er noe HELT annet :)

Viktig å lytte til kroppen og ta pause når en er sliten.
 
Back
Topp