Kjenner liv i magen

Jeg har også bakovervendt livmor, men på ultralyd 11+3 hadde den snudd seg framover. Jeg føler også av og til at jeg kjenner antydning til noe, men om det er luft eller baby det aner jeg ikke :p

Oo, da håper jeg det samme har skjedd her! Kan faktisk gi mening, for jeg hadde mye vondt i korsryggen frem til for en ukes tid siden, men nå har jeg ikke noe særlig vondt lenger :) Skal på ul i morgen, så da får jeg jo antagelig svar på det! :)
 
Oo, da håper jeg det samme har skjedd her! Kan faktisk gi mening, for jeg hadde mye vondt i korsryggen frem til for en ukes tid siden, men nå har jeg ikke noe særlig vondt lenger :) Skal på ul i morgen, så da får jeg jo antagelig svar på det! :)

Jeg spurte eksplisitt om det. Tror kanskje ikke det er noe de tenker på å si noe om ellers. Så spennende med ultralyd i morgen! Håper alt ser fint ut :)
 
Jeg spurte eksplisitt om det. Tror kanskje ikke det er noe de tenker på å si noe om ellers. Så spennende med ultralyd i morgen! Håper alt ser fint ut :)

Ja, da skal jeg også sørge for å spørre :) Det blir veldig spennende! Det håper jeg også :)
 
Jeg synes det er veldig fint at det påpekes at det på ingen måte er normalt å kjenne bevegelse så tidlig. Husker jeg ble superstressa i første svangerskap, da "alle" her inne og på termingruppa på fb kjente liv lenge før meg. Jeg merka ingenting før i uke 20, og det er helt normalt!

Dere som kjenner bevegelse er heldige, og jeg skulle gjerne hatt den bekreftelsen på at lille i magen har det fint. Men det er viktig å poengtere at dere er unntakene, ikke regelen. Det er ingen vits i å bli stressa om man ikke føler liv i uke 14 altså.
 
Så spennende! DET var tidlig å se bevegelse!

Går og venter jeg og, men ingenting enda. Og har morkaken på øvre fremre del, så må nok vente en stund er jeg redd.
Og bevegelse på utsiden tipper jeg er laaangt unna da jeg har bittelitt vattering på utsiden og. ;)

Vet du hvor du har morkaken plassert? :)

Nei, det vet jeg ikke. Skal på ul i morgen :happy:
 
Forrige gang kjente jeg bevegelse for første gang i uke 21. Hadde morkaka på forsiden...
 
Jeg så bevegelse på magen nå, men tror det kanskje er leamus i magemusklene eller noe sånt. Var vel akkurat i grenseland til der jeg kjenner livmora, så tror uansett det var for langt oppe til å kunne ha vært spark.
 
Jeg har vist morkaka foran, men lå litt på magen i dag tidlig og kjente en følelse som må være en mini bevegelse av fosteret! Aldeles ikke tarmen eller noe annet. En «sommerfuglvinge»❤️ Er 12+6 så j tror d neste ikke selv.
 
Back
Topp