Vektøkning

Frøkenholberg

Betatt av forumet
Er 16+1 I dag og har ikke gått opp noe i vekt, men har en anelse mer fremtreden mage. Har spydd totalt 3 ganger, så har vært veldig heldig og har god matlyst så spiser godt. Flere i samme båt?:happy:
Er så redd jeg ikke klarer å legge på meg nok?:nailbiting:
 
Er 18 i dag, gått ned 7kg. Jordmor forteller at lille tar næringen den trenger, så det er nok ingenting å bekymre seg for :cat:
 
Jeg er 14 uker i dag og har lagt på meg ca 4kg.
Vet ikke hva som er normalt.
 
5 kg opp her så langt, 15+3.
La på meg 25 kg i de to foregående svangerskapene, så vi får se denne gangen
 
Jeg er 16+1 i dag, gått ned 7kg, baby tar det den trenger. Gikk opp 20kg med første, ned 14kg med andre.
 
15+5 her, 0 kg opp og enda ingen mage..
 
Kommer vel an på flere ting, blant annet vekt /bmi før svangerskapet. Er man undervektig "bør" man legge på seg mer, overvektig mindre. Men babyen tar i utgangspunktet alt det den trenger uansett:) Hos mange kommer vel den store vektøkningen i tredje trimester, men tror det varierer veldig.
Er 17+1 i dag, lagt på meg 3 kg. Fikk plutselig mage denne uka :) Barn nr 3.
 
Er 16+4 i dag og -4kg. Ikke kastet opp noe og vil si jeg har vanlig matlyst. Har fått litt mage helt nederst. (Føler jeg bare ser tykk ut, og ikke gravid ut)
 
Er førstegangs i uke 16 og har lagt på meg rundt 3kg allerede. Er slank og veide mellom 49-50 kg før jeg ble gravid, men magen har allerede begynt å bli ganske tydelig. I hvert fall i forhold til vanlig ‍♀️
 
16+3 i dag, gått opp 1,5 kg så langt. Lille babykulen blir synligere og synligere, det er koselig :love017
 
15+6 og - 4kg foreløpig. Har gått ned i tidligere svangerskap og. Jeg har nok å ta av og trenger ikke legge på meg. Vi har jo forskjellige utgangspunkt. Med mindre man er undervektig tipper jeg det går helt fint :happy:
 
14+3 og er på startvekta igjen.. Gikk ned 5 kg tidligere, men har fått de på igjen etter jeg fikk medisin for hyperemesis :)

Dette er nr 3 og 4 ♡♡
 
Er 17+0 og gått opp 7 kg :facepalm: pga økt matlyst og inaktivitet.. Slank og trena ofte før svangerskapet, og spise sunt/lite..
Samme her! Eller jeg er litt lengre på vei. Er slank og trener mye og spiser sunt til vanlig. Men har hatt enorm matlyst og gått opp 7 kilo hittil! Veier så mye som jeg aldri før har gjort, men jeg har ikke fått særlig mage, hehe
 
Da trenger jeg kanskje ikke være bekymret over å ikke ha gått opp i vekt siden jeg har likevel fått litt mage. Synligere siden jeg er så slank fra før av:)
Er 168cm høy og veier 57kg.
 
Back
Topp