Cozyfix :)

Pernille88

Betatt av forumet
Hei :) jeg har kjøpt en cozyfix ammepute av en på finn, og den er veldig god, men den er helt myk over hele og mener og huske at den på helsestasjon er av sånn hard plast under. Stemmer ikke det?! Finnes det to forskjellige sånne puter?
 
Cosyfix er Cosyfix, de har bare en type. Står også Cosyfix på den. Så mulig selger har tatt feil? Det er ikke typ plast under, men det er hard pute på undersiden :)

7BF24345-D291-453C-8F11-46D59CCA689C.jpeg
 
Cosyfix er Cosyfix, de har bare en type. Står også Cosyfix på den. Så mulig selger har tatt feil? Det er ikke typ plast under, men det er hard pute på undersiden :)

Vis vedlegget 313390
Hmm, merkelig ... plager meg egentlig ikke, men dette er bare en pute og står jo cozyfix på denne og :p
 

Vedlegg

  • C4A2F5B9-E907-4674-9BF8-BBDAB1DFBFBC.jpeg
    C4A2F5B9-E907-4674-9BF8-BBDAB1DFBFBC.jpeg
    27 KB · Visninger: 34
det er riktig Cosyfix du har kjøpt :) Det var ikke et typ laptopbrett du lånte på helsestasjonen? Vet mange bruker det, der er ene sida hard plast :) https://www.ikea.com/no/no/p/byllan-laptopstotte-ebbarp-svart-hvit-70403512/ eksempelvis, finnes mange med tykkere puter og samme farge som Cosyfix :)
Jo, det kan jo godt være, men da var den allerede på i så fall når jeg prøvde den, for satt aldri på noe selv :p men jaja, samme kan det være :) jeg er jo fornøyd med den jeg og den funker som den skal :) og da vet jeg jo også at det er riktig puta hehe. Takk for svar :)
 
Back
Topp