Vegghengt stellebord

Lino

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Vi har et litt teit bad, så vi må ha stellebord som henges på veggen dersom vi skal ha det i nærheten av vasken. Og det er viktig for oss, fordi vi ikke bruker våtservietter. Har aldri sett et vegghengt stellebord "live" før, og lurer på om de kan lukkes når de ikke er i bruk? Og da uten å ryddes ut av, så stellematte og alt er klart når vi åpner det? Har noen ett å anbefale, helst med litt hyller til oppbevaring o.l.?
 
Finnes flere typer
Kjøpte Brio vegga brukt til forrige barn. Genialt at det tar så liten plass samtidig som hyllene inni rommer så mye
 
Mangler hyller da, men du finner sikkert noen som har det også, men tipper de ruver litt mer ut fra veggen da.

Vi hadde stellematte på toppen av vaskemaskinen med storebror, men ingen hyller i nærheten, så tenkte bare jeg skulle tipse trådstarter om hva vi gjorde. Vi kjøpte knagger som kunne festes rett på flisene på veggen med teip (fra Clas Ohlson), og kjøpte tekstilkurver fra IKEA som hang på dem (https://www.ikea.com/no/no/p/nordrana-kurv-sett-2-stk-bla-70420644/). I kurvene hadde vi tørre engangsservietter, babyolje, bleier, et par skift osv. Vi hang kurvene på siden, så ikke rett over hodet til babyen. :) Det funket veldig bra!
 
Vi har vegghengt fra Brio, det er helt supert! Kjøpte brukt på finn.

kan klappes inn og rommer alt du trenger av bleier, kluter og kremer. Kan ikke ha stellematten inni når det lukkes pga. hyllene, vi har bare vår matte stående opp langs veggen ved vasken.

anbefales!
 
Vi har vegghengt fra Brio, det er helt supert! Kjøpte brukt på finn.

kan klappes inn og rommer alt du trenger av bleier, kluter og kremer. Kan ikke ha stellematten inni når det lukkes pga. hyllene, vi har bare vår matte stående opp langs veggen ved vasken.

anbefales!
Den tynne matten som hører til går fint å ha inni når lukket. Har aldri savnet noe tykkere oppå der heller
 
Kan noen linke til brio sin? Finner bare babydan selvom jeg googler etter brio :p
Hvordan er det å henge det opp på fliser? Gjør dere det selv?
 
Brio sin tror jeg du må kjøpe brukt.
Finnes i ihvertfall to varianter. Begge har tre innvendige hyller, men i den ene er det et slags stativ i midt-hyllen til kremer etc.

ikke noe problem å henge opp på flis. Må bare ha riktig bor og skruer
 
Kan noen linke til brio sin? Finner bare babydan selvom jeg googler etter brio :p
Hvordan er det å henge det opp på fliser? Gjør dere det selv?
Lurer på om Brio sitt heter Vegga
 
På bedhusene der jeg går er det vegghengte fra Babydan. De kan lukkes med stellematte inni. Den ene har vanlig stellematte mens den andre har en tynnere en. Vet dessverre ikke hvilken av Babydan det er da. Men de kan begge lukkes når de ikke er i bruk :)
 
Back
Topp