Hvordan gjøre sportsdelen på Stokke Trailz lun?

Tralala1988

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg synes at sportsdelen på Trailz er så åpen, og skulle gjerne «lukket» den litt mer når ettåringen sover i den nå på vinteren. Men hvordan? Bytte vognpose? Kjøpe stormtrekk (easygrow skal ha ett universaltrekk med fleece inni)? Rett og slett bytte vogn til en eldre «barnehagevogn»-type hvor kalesjen går lenger ned?

Noen med Trailz som har knekt koden for vintersoving?
 
Vi kjøpte denne vognen i år, og da går kalesjen langt ned. Har du eldre variant?
Vi bruker easygrow vognpose, tar ett ullpledd inni som jeg drar over kanten på vognposen og trekker ned kalesjen, da ser jeg ikke ungen. Vi har også et tynt ullunderlag i vogna (som vi trekker selene igjennom) som luner.
Enkelte dager med regn eller mye vind, tar jeg over regntrekket, det luner godt og gjør det mørkt.
 
Skinnfell under vinyerposen og stormtrekk
 
Jeg synes at sportsdelen på Trailz er så åpen, og skulle gjerne «lukket» den litt mer når ettåringen sover i den nå på vinteren. Men hvordan? Bytte vognpose? Kjøpe stormtrekk (easygrow skal ha ett universaltrekk med fleece inni)? Rett og slett bytte vogn til en eldre «barnehagevogn»-type hvor kalesjen går lenger ned?

Noen med Trailz som har knekt koden for vintersoving?

det finnes stormtrekk i ulike farger som du kan sette på, da blir det lunt:
https://www.barnashus.no/stokke-str...MImpLZ9rGU5gIVEc-yCh0xCw56EAQYAyABEgJ7KvD_BwE
 
Og varmeflaske i fotenden av vognposen
 
Vi hadde Stokke Trailz til storebror, og da den eldre varianten, hvor kalesjen var kortere. Vi hadde:
  • Lammeskinn nederst.
  • Voksi Urban vognpose, godt snurpet sammen.
  • Tykt og varmt ullpledd utenpå, som vi "festet" med bøylen, slik at det gikk helt opp til hodet hans, og snurpet det også rundt føttene (siden fotbrettet er åpent).
Hvis det blåste sno brukte vi regntrekk i tillegg, men med titteluken åpen, vendt bort fra vinden.

Ellers ser stormtrekket veldig lurt ut! https://www.barnashus.no/stokke-stroller-storm-cover-grey-melange-7040355034018.html
 
Vi har vinter kit til vogna :) det tykkere enn det vanlige. Inni har vi brukt Voksi urban, og ulldress på mini.
 
Vi bruker tinkafu solskjerm hele året på en annen vogn for å gjøre det lunere :)
 
Ikke for å kuppe tråden men siden dere har erfaring med trailz så kan jeg jo spørre her:joyful: kan man bruke 2017 stokke trailz understell med 2019 sittedel? Eller må understell og sittedel være fra samme produksjonsår?
 
Back
Topp