Hvor mange forsøk og innsett har dere vært igjennom før det klaffet?

Lillebille89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Oktoberlykke2020❤
Sensommerskattene 2023
Fortell gjerne deres historie :)

Er bare nyskjærring mens jeg er i innspurten av denne rundens rugeperiode. Selv er vi på andre runde med innsett av todagers ferskt. Vi har vært nødt til å bruke sæddonor og de sier prøvene mine ser veldig fine ut. Av 15 ut på disse to forsøkene ble 14 befruktet, noen falt fra de siste dagene før frys. Jeg har ingen god følelse denne runden og kjenner jeg blir litt deppa når de mener alt skal ligge tilrette for at dette skal gå..
 
4 uttak; 3 innsett.
 
2 uttak, 6 innsett!
 
1. Runde - 13 egg ut, 2 befruktet med ivf,1 inn på dag to, ikke gravid og ingen på frys.

2. Runde - 22 egg ut, 18 modne og befruktet(tror jeg), ICSI, 6 fryst på dag fem, ohss så derfor ikke fersk.
Satt inn 1, gravid, missed abortion - 5 igjen på frys
Satt inn 1, gravid, venter på fødsel - 4 igjen på frys​
 
1. Avbrutt forsøk (ingen befruktning)
2. Negativt forsøk
Frys negativt
3. Totalfrys (mange egg ut, fare for overstimulering)
Frys der spira satt :Heartred

Hadde selv ingen symptomer i tiden fra innsett til positiv test Krysser fingrene for at det går veien for deg!
 
Førstemann satt på første forsøk og innsett. Andremann satt på 11.innsett. Litt forskjell der altså!
 
Her ble det 3 uttak og 7 innsett. Fortsatt tidlig, men fikk se et bankende hjerte i går, 7+0, så håper det endelig går nå!
 
4 uttak og 7 innsett :)
 
Et utak som ble avbrutt etter for mange egg ut. Fikk 4 på frys. Gravid på første fryseforsøk. Er i dag 7+2 og føler meg fryktelig heldig som lyktes på første forsøk. Er svært spent på u.l på mandag, om alt er i orden!
 
Nei. Jeg mistet mange ganger. Ble vel 8 ganger. Alt fra tidlig til uke 17. Ingen forklaring på hvorfor. Kun uflaks.
Så trist at du måtte igjennom det før det klaffet igjen. Tok de noen prøver? Jeg fikk idag negativ test og lurer på om det er noen prøver jeg burde ta før innsett av fryst i janaur..
 
Et utak som ble avbrutt etter for mange egg ut. Fikk 4 på frys. Gravid på første fryseforsøk. Er i dag 7+2 og føler meg fryktelig heldig som lyktes på første forsøk. Er svært spent på u.l på mandag, om alt er i orden!
Lykke til på mandag ❤❤ Fantastisk at det klaffet så fort!
 
1 forsøk gav 3 barn.
Fikk ut 20 egg, 17 modne, 13 befruktet. Mannlig faktor - alt fint med meg.

Ferskforøket var negativt. Ble gravid på første frys med eneggede tvillinger, mistet ene men den andre er straks 2 år.
Hadde 4 fryseforsøk på rappen der det aller siste embryoet vi hadde på frysen ble til eneggede tvillinger som nå er 12 uker.

Masse lykke til! Håper veien blir kort for dere.
 
Så trist at du måtte igjennom det før det klaffet igjen. Tok de noen prøver? Jeg fikk idag negativ test og lurer på om det er noen prøver jeg burde ta før innsett av fryst i janaur..
Tok alle prøver for habituell abort samt hysteroskopi. Har i tillegg til datteren vår en sønn fra tidligere forhold så ville ikke gi opp! Glad vi ikke gjorde det:Heartblue
 
5 uttak og 5 innsett.
 
1 forsøk gav 3 barn.
Fikk ut 20 egg, 17 modne, 13 befruktet. Mannlig faktor - alt fint med meg.

Ferskforøket var negativt. Ble gravid på første frys med eneggede tvillinger, mistet ene men den andre er straks 2 år.
Hadde 4 fryseforsøk på rappen der det aller siste embryoet vi hadde på frysen ble til eneggede tvillinger som nå er 12 uker.

Masse lykke til! Håper veien blir kort for dere.
Åh for en fantastisk historie ❤
Alt er visst i orden hos meg også men negativ test nå på 2. forsøk 11 dager etter innsett.. får prøve igjen over nyttår.
 
Tok alle prøver for habituell abort samt hysteroskopi. Har i tillegg til datteren vår en sønn fra tidligere forhold så ville ikke gi opp! Glad vi ikke gjorde det:Heartblue
Veldig bra det gikk tilslutt ❤❤
 
Noen fler? Trenger flere solskinnshistorier etter negativ test idag på 2.runde med ferskforsøk..
 
Back
Topp