Et lite sukk...

Førtis78

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Min sønn er 6 mnder nå og vi ammer nå morgen og kveld(har lite melk på kvelden så få også nan da)og 2-3 ganger midt på dagen. Han sover gjennom natten.
Veldig koselig med morgen og kveldsamming, har nå lyst å starte så smått opp med trening igjen, men de timene jeg går på er midt i leggetiden hans, Er så i tvil på hva jeg skal gjøre, er så redd han skal bli helt fortvilet om han ikke får «nattapuppen»...som nok er mest for kos. Føler meg som en dårlig mamma nesten når jeg bare kjenner på følelsen av å være borte fra han...
Men nå begynner jeg å jobbe en kveld i uka om 3 uker og selv med ammefri så rekker jeg ikke hjem til han skal legge seg.
Årh hjelp jeg trenger noen oppløftende ord! Ble rotete dette her...
 
Generelt er det vondere for mammahjerte å være borte fra barnet, enn det er for barnet å være borte fra mamma (så lenge de passes av trygge omsorgspersoner). Når det er sagt er alle barn forskjellig og den eneste måten å finne ut om ditt barn blir fortvilet eller ikke er å prøve å være borte. Du trenge jo ikke å dra langt bort, men eks ta en gåtur i nabolaget sånn at du kan komme hjem på kort varsel.
 
Sier som Stolt mamma: det er nok verdt for mammahjertet ;) og dette gjelder vel ikke hver kveld såvidt jeg forstår?
 
Back
Topp