Dere som er opptatt av neglelakk!

Den var fin den synes jeg :)
Enig, alltid vanskelig å få gode bilder
Fin ja Men ikke helt det jeg hadde tenkt.

Og dårlig. Den ble ikke hard, trolig gammel og litt tykk så jeg ikke fikk tynne nok lag. Skrapte den av i går kveld etter et forsøk på å fikse
 
Fin ja Men ikke helt det jeg hadde tenkt.

Og dårlig. Den ble ikke hard, trolig gammel og litt tykk så jeg ikke fikk tynne nok lag. Skrapte den av i går kveld etter et forsøk på å fikse
Ja da var den kanskje gammel ja.
Den jeg la for ei uke siden har holdt helt til i går kveld, men jeg har ikke fått tatt den av enda.
Var egentlig ganske fornøyd med at den satt så lenge
 
:hilarious:Ååååh, nå savnet jeg skikkelig å stelle neglene:)

Har ikke akuratt blitt prioritert med ei lita tuppe som skal være i armene konstant. Men kanskje jeg må prøve meg igjen snart:)

Jeg er mest glad i litt naturelle farger eller fransk manikyr tipp. Men det hender at jeg slår til med grå eller svart eller en litt mer knasj farge også:)



CF0729E1-264A-4796-AC54-D1E02D5244F6.jpeg
041CC0CF-A62A-4F24-B71F-F1ED37FAC6E0.jpeg
 
Sommer, og derved lakk igjen.

Den litt feige enkle lilla med glitter på hendene og en dyprød på tærne.
 
Jeg, som nesten aldri bruker neglelakk pga tid og prioriteringer, og utelukkende har depend (og noen bomkjøp fra ebay) ønsker meg uten at jeg kan forklare hvorfor, adventskalender fra essie....

Tror jeg burde ha en rydde/kaste runde i samlingen min, men mellomste får føre om ejg kaster hennes favoritter, jeg er fristet til å heller bare kjøpe ny og bytte ut.

Men det hadde vært gøy med kalender.... Jeg får kalender av mannen da. 24 poser med nummer på, og han legger vanligvis litt sjokolade i hver av dem
 
Kaster dere gammel neglelakk? Har en tynner? Ser ikke problemet, de brukes opp? Har dem stående og irriterer dere over dem?

Er jo farlig avfall også så har jo ikke noe sted kaste dem heller.

Hvor og hvordan oppbevarer dere dem?

Jeg innser at min løsning i en liten plast-toalettveske på badet ikke er en god løsning, opp ned og sidelengs og for varmt når den havner på varmekablene over natta og ja...

Jeg har jo bare billig lakk så jeg bryr meg ikke så hard men må ha skjerpings føler jeg.

I alle fall om jeg skal kjøpe noe mer skikkelig etterhvert. Og jeg har jo det urealistiske ønsket om den kalenderen jeg ikke kommer til å bruke.....
 
Kaster dere gammel neglelakk? Har en tynner? Ser ikke problemet, de brukes opp? Har dem stående og irriterer dere over dem?

Er jo farlig avfall også så har jo ikke noe sted kaste dem heller.

Hvor og hvordan oppbevarer dere dem?

Jeg innser at min løsning i en liten plast-toalettveske på badet ikke er en god løsning, opp ned og sidelengs og for varmt når den havner på varmekablene over natta og ja...

Jeg har jo bare billig lakk så jeg bryr meg ikke så hard men må ha skjerpings føler jeg.

I alle fall om jeg skal kjøpe noe mer skikkelig etterhvert. Og jeg har jo det urealistiske ønsket om den kalenderen jeg ikke kommer til å bruke.....
Hmm, jeg har bre kasta dem i restavfallet jeg... Ikke tenkt på det..

Men ja, jeg har tynner jeg pleier å bruke, men synes ikke det er optimalt.

Jeg har mine i en Toalettmappe i ene skuffen på reolen på soverommet. De hoder seg veldig bra der. Mange jeg har en flere år gamle, men like fine.

Har ikke lakket på evigheter selv. Ikke hatt ork mens jeg har vært sykmeldt eller nå på aap.
Men frøkna har brukt lakkene innimellom, så de har blitt rista på og brukt.
 
Hmm, jeg har bre kasta dem i restavfallet jeg... Ikke tenkt på det..

Men ja, jeg har tynner jeg pleier å bruke, men synes ikke det er optimalt.

Jeg har mine i en Toalettmappe i ene skuffen på reolen på soverommet. De hoder seg veldig bra der. Mange jeg har en flere år gamle, men like fine.

Har ikke lakket på evigheter selv. Ikke hatt ork mens jeg har vært sykmeldt eller nå på aap.
Men frøkna har brukt lakkene innimellom, så de har blitt rista på og brukt.
Fremgår av sortere.no at neglelakk er farlig avfall. Da må vi levere dem på gjenvinningsstasjonen. Sammen med tom hårspray (gass under trykk) og mye annet jeg tror folk ofte kaster i restavfall.

Min kombinasjon av å ville kaste rett og å ikke egentlig da ha noe sted å bli kvitt det medfører et oppbevaringslager på badet...

Har tenkt på å flytte dem inn på soverommet ja. Mellomste liker å lakke, men hun trenger øvelse på å få til selv, særlig eldste.
 
Fremgår av sortere.no at neglelakk er farlig avfall. Da må vi levere dem på gjenvinningsstasjonen. Sammen med tom hårspray (gass under trykk) og mye annet jeg tror folk ofte kaster i restavfall.

Min kombinasjon av å ville kaste rett og å ikke egentlig da ha noe sted å bli kvitt det medfører et oppbevaringslager på badet...

Har tenkt på å flytte dem inn på soverommet ja. Mellomste liker å lakke, men hun trenger øvelse på å få til selv, særlig eldste.
Ja det er jo naturlig at det skal dit. Har bare ikke tenkt på det. Og kaster som sagt veldig lite lakk. Vi har dog en egen beholder for farlig avfall, som batterier, elektrisk, lyspærer osv som vi samler alt sånn i og tar med på avfallsplassen en gang imellom.
 
Ja det er jo naturlig at det skal dit. Har bare ikke tenkt på det. Og kaster som sagt veldig lite lakk. Vi har dog en egen beholder for farlig avfall, som batterier, elektrisk, lyspærer osv som vi samler alt sånn i og tar med på avfallsplassen en gang imellom.
Ja, vi har fått en sånn boks nå, så jeg kan putte dem dit. Burde kaste et par. Eller prøve en skikkelig tynner først.

Og ha en opprydding i mye annet rart.

I kveld funderer jeg på hva jeg skal ha på de andre 9 når jeg har snømannen på den ene. Jeg har bare gjennomsiktig lakk og skimmer-oberlakk på dem nå, men tenker jeg kunne hatt noe farge. Men vil ikke ha sølv-glitter på alle.
 
Ja, vi har fått en sånn boks nå, så jeg kan putte dem dit. Burde kaste et par. Eller prøve en skikkelig tynner først.

Og ha en opprydding i mye annet rart.

I kveld funderer jeg på hva jeg skal ha på de andre 9 når jeg har snømannen på den ene. Jeg har bare gjennomsiktig lakk og skimmer-oberlakk på dem nå, men tenker jeg kunne hatt noe farge. Men vil ikke ha sølv-glitter på alle.
Den snømannen; er det noe du har laget selv, eller er det klistremerke til negler?
 
Jeg kjøpte et slikt brett fra wish. Og et fra ebay. Mente jeg. Bare at jeg har kjøpt to et sted. Jeg har tre. Like, for sikkertsskyld, det var slett ikke meningen. IMG_20191118_173840.jpg
 
Jeg har kastet gammel neglelakk i restavfall, aldri streifet meg at det er farlig avfall:bag:

Men for å bli kastet må den være ødelagt, gammel er ikke nok;)

Må kjøpe meg ny uv lampe, den gamle er litt ustabil (ebay).
 
Siden jeg fakrisk har bestilt meg neglelakk kalender må jeg tørre å bruke litt farger

Første forsøk er på den ene fingren med ny snømann. De andre ser rosa ut og den nesten blå i blitzen, men det er den lilla glitter som jeg bruker mest på de andre og en klar mørk lilla på den eneIMG_20191126_171623.jpg
 
Snømannen ble visst uklar på bilde. Skal se om ejg kan ordne bedre senere men må stikke
 
Hihi, da må tråden leve noen år til [emoji6]
Den lever ikke så veldig, men jeg har fått meg essie-kalender og funnet ut at fakrisk liker jeg helt dekkende røde negler i alle fall.

Fortsatt ikke på watermarble og sånn, men et og annet klistremerke
 
Den lever ikke så veldig, men jeg har fått meg essie-kalender og funnet ut at fakrisk liker jeg helt dekkende røde negler i alle fall.

Fortsatt ikke på watermarble og sånn, men et og annet klistremerke
Nei er ikke mye liv.
Men gøy å høre at du fikk kalender :)
Hvilke farger har du fått hittil?
 
Back
Topp