Flere som sliter med å skjule magen?

Er ikke sikkert livmoren har kommet så langt opp enda. I følge appen så står det at livmoren har beveget seg over bekkenkanten først nå ved 11+0-ish, og det er såvidt jeg kjenner den på meg selv.
Okei, da må jeg nok vente noen uker :shy:
 
Har skikkelig mage, men det er ikke babyen/livmora, det er luft! :hilarious: Er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er godt over halvveis i svangerskapet! I tillegg virker det som om kroppen min «demonstrerer» for meg hvor mye den kan romme etter hvert måltid, for da er magen diiiiger!
Samme her ! Trøng ikke spise særlig mye heller.. Her er det som magen vokser under dagens løp. Får jeg bare opp å gått på do på morgenen. Så er magen nesten som den va før jeg fikk vite jeg var gravid. Den er ihvertfall ikke synlig stor. Men så fort jeg begynne spis noe så er det som magen bare blåser seg opp å så går jeg med oppblåst mage hele dagen.. klare ikke spise store mengdene med mat for jeg får rett å slett vondt i magen når den blir så oppblåst
 
Samme her ! Trøng ikke spise særlig mye heller.. Her er det som magen vokser under dagens løp. Får jeg bare opp å gått på do på morgenen. Så er magen nesten som den va før jeg fikk vite jeg var gravid. Den er ihvertfall ikke synlig stor. Men så fort jeg begynne spis noe så er det som magen bare blåser seg opp å så går jeg med oppblåst mage hele dagen.. klare ikke spise store mengdene med mat for jeg får rett å slett vondt i magen når den blir så oppblåst
Samme her. Helt vanlig mage som før graviditet på morgenen (etter dobesøk), og spiser jeg to knekkebrød til frokost så ser det ut som jeg har svelget en fotball :rolleyes:
 
Har fått litt mage - i tillegg til som mange andre skriv så vert den heilt utrulig oppblåst utover dagen! Går med vide klær for å skjule, i tillegg til å prøve å gå med litt dårlig kroppsholdning slik at magen ikkje skal stikke alt for langt ut :bag: Skal ha duotest neste onsdag, etter det forteller vi det til familie og venner - då er eg 12+6.
 
Er 12 uker på vei men er kun oppblåst :( Venter på magen :Heartred
 
Jeg har begynt å få mage. Min første. Føler meg ikke så oppblåst lenger, men er vel bare luft fordet. Er 12+2, så er vel alt for tidlig å få gravid mage?
 
Min mage poppa plutselig frem denne helga, er 11+5 i dag. Dette er mitt 3. svangerskap, så det er vel kanskje ikke så rart :)
 
Folk ser det ja.. Trøster meg med at jeg får skjult den i uniformen på jobb enn så lenge
 
Føler meg bare oppblåst. Særlig etter å ha spist
 
Min har begynt å bule litt fra navlen og ned. Usikker på hva som er luft og hva som er graviditet - men hadde helt flat mage før jeg ble gravid. For meg føles den stor, men de andre som vet om det syns ikke den er stor:laughing002
 
Jeg har begynt å få mage. Min første. Føler meg ikke så oppblåst lenger, men er vel bare luft fordet. Er 12+2, så er vel alt for tidlig å få gravid mage?

Nei, jeg har fått synlig gravidmage med alle mine fire små rundt uke 12. Selvom fosteret bare er 5 cm, så har livmoren vokst med fostervann og alt som hører til. Og det tar jo sin plass
 
Jeg står på kanten av å få fast jobb, det er snakk om en måned igjen, før kontrakt er underskrevet.

Så om jeg hadde fått mage nå hadde jeg teipet den med gaffateip tror jeg :p evt korsett!

Jeg må holde ting skjult til februar helst!
 
Nei, jeg har fått synlig gravidmage med alle mine fire små rundt uke 12. Selvom fosteret bare er 5 cm, så har livmoren vokst med fostervann og alt som hører til. Og det tar jo sin plass
Tydeligvis ikke! Hadde første Jobbdag i dag på 9 uker, og alle kommenterte magen min :woot:
 
Tydeligvis ikke! Hadde første Jobbdag i dag på 9 uker, og alle kommenterte magen min :woot:

Rart hvordan den bare sånn helt plutselig popper frem:eek: Før følte jeg det bare var luft, sånn typ fra 7-10 uker. Men nå kjenner jeg tydelig att livmora har blitt større og presser seg opp. Føler ett press i nedre del på en måte. Kjennes ut som «voksesmerter» (litt typ menssmerter). Så tror det er midt i en vokseperiode nå, for den kulen der har virkelig blitt stor de siste dagene. Om jeg slapper helt av føler jeg virkelig att det ser ut som jeg er 6 mnd på vei. Er nok en god kombinasjon av mye som spiller inn her..
 
Rart hvordan den bare sånn helt plutselig popper frem:eek: Før følte jeg det bare var luft, sånn typ fra 7-10 uker. Men nå kjenner jeg tydelig att livmora har blitt større og presser seg opp. Føler ett press i nedre del på en måte. Kjennes ut som «voksesmerter» (litt typ menssmerter). Så tror det er midt i en vokseperiode nå, for den kulen der har virkelig blitt stor de siste dagene. Om jeg slapper helt av føler jeg virkelig att det ser ut som jeg er 6 mnd på vei. Er nok en god kombinasjon av mye som spiller inn her..
Ja helt sykt! Forrige lørdag kommenterte flere i familien at magen hadde begynt å vokse, men jeg sa det bare var luft. Men nå begynner magen å bli litt hard i tillegg :) samboeren min sier det bare er mat da :wtf: haha..!
 
I følge jordmor er jeg 10+4 idag men mener selv jeg er 9+1 og her går livmora til 3 fingre under navlen.
Er min nr 3 og har alltid fått mage før uke 12. Nå må jeg passe på hva jeg kler meg i for magen viser godt vis jeg går med feil gensere :p
 
I følge jordmor er jeg 10+4 idag men mener selv jeg er 9+1 og her går livmora til 3 fingre under navlen.
Er min nr 3 og har alltid fått mage før uke 12. Nå må jeg passe på hva jeg kler meg i for magen viser godt vis jeg går med feil gensere :p

Her går det mye i store «ullgensere» og litt vide collegegensere :rolleyes: Hjelper på att buksene fortsatt passer og «tvinger» magen på plass.. Men begynner å bli ganske ubehagelig. Så må nok snart over på gravidbuksene... :wideyed:
 
Her går det mye i store «ullgensere» og litt vide collegegensere :rolleyes: Hjelper på att buksene fortsatt passer og «tvinger» magen på plass.. Men begynner å bli ganske ubehagelig. Så må nok snart over på gravidbuksene... :wideyed:

Har 2 gravidbukser og en bukse fra Cubus som passer. De vanlige har jeg ikke sjans :p men går i en litt vid strikkejakke. Går jeg i fankofta mi så ser jeg ut som jeg er over halvveis :p
 
Klarer virkelig ikke holde magen inneHar en liten kul og jeg mener helt bestemt at det er en liten babymaten selv om jeg bare er 9+2.Hadde ikke den for 2 uker siden.
 
Back
Topp