Merkeklær

Trebarnsmor<3

Forelsket i forumet
Jeg vurderer å kjøpe merkeklær som en del av gaven til mi eldste på 10 år, siden hun har veldig lite av det, og jeg ser at det er vanlig blant mange av hennes venner.
Jeg følger ikke med på klær og mote, så jeg lurer på hvilke merker som er populære? :D er det Adidas og hummel det går i..?
 
Jeg vurderer å kjøpe merkeklær som en del av gaven til mi eldste på 10 år, siden hun har veldig lite av det, og jeg ser at det er vanlig blant mange av hennes venner.
Jeg følger ikke med på klær og mote, så jeg lurer på hvilke merker som er populære? :D er det Adidas og hummel det går i..?

Ville ha hørt med henne om det er noen spesielle klær hun ønsker seg jeg, hvis hun selv ikke har noe forhold til merker, ser jeg ingen poeng i å legge det på henne før nødvendig. Men hør først med henne, og har hun ikke noen innvending ville jeg ha kjøpt noe hun vil like og kle, uavhengig av merke :)
Ellers har jeg ikke lagt spesielt merke til merker hos 10-åringene her, men har kanskje ikke spesifikt sett etter heller.
 
Ville ha hørt med henne om det er noen spesielle klær hun ønsker seg jeg, hvis hun selv ikke har noe forhold til merker, ser jeg ingen poeng i å legge det på henne før nødvendig. Men hør først med henne, og har hun ikke noen innvending ville jeg ha kjøpt noe hun vil like og kle, uavhengig av merke :)
Ellers har jeg ikke lagt spesielt merke til merker hos 10-åringene her, men har kanskje ikke spesifikt sett etter heller.

Hun sier det ikke er så viktig, men har blitt veldig glad de få gangene hun har fått Adidas-klær av andre. Tror hun synes det er kjekt å ha, selv om hun ikke sier så mye om det, eller er så veldig opptatt av det :) det kan være at hun sier det fordi hun vet at vi ikke har hatt så veldig god råd.
Om jeg blir å kjøpe det, vet jeg ikke ennå, men noe må jeg kjøpe, og hun har kun ett julegaveønske :p det skal hun få da, men tenker å kjøpe noe mer, og tenker at merkeklær kan være ett alternativ :)
 
Min datter på 14 har aldri brydd seg om merker på klær. Tror det kommer litt an på miljø og hva barnet selv liker.
Sønnen min på 12 derimot elsker Gant (eller kanskje mest jeg som liker det til han)
 
Husker enda da jeg var 13 og fikk med meg penger til å kjøpe min første bukse fra bik bok...!

7 åringen her i hus ønska seg adidas dress til bursdagen sin, og det er fortsatt førstevalget etter en runde med klesvask.
Kan jo se på hva vennene går i? Om det er treningstøy eller lignende. Eller wow? :)
 
Back
Topp