Kjenner dere liv nå?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Ja, hvordan står det til med dette nå?

her begynte jeg vel å kjenne i uke 15 (sist uke) men nå kjenner jeg daglig spark! Men fortsatt ikke ofte da.. hender seg jeg dytter litt på magen for å få respons :) særlig på kvelden før jeg legger meg føler jeg at jeg må få kontakt med lille :)

kjente daglig fra uke 15 med førstemann, uke 18 med nr.2 og nå uke 15/16 med nr.3.. med br 2 hadde jeg morkake foran - denne gangen har jeg ikke fått hørt noe så spent på hva de sier om morkaka denne gangen.
 
Jeg er 15+2 og venter fortsatt i spenning. Morkaken ligger bak, så jeg er så spent på om jeg snart kjenner noe.
 
Jeg er 15+2 eller 3 husker ikke, men jeg kjenner ingenting:angelic: herlighet jeg blir litt stressa av det jeg.. ;);)
 
Jeg er 15+2 eller 3 husker ikke, men jeg kjenner ingenting:angelic: herlighet jeg blir litt stressa av det jeg.. ;);)

Er du førstegangs? Man må jo gjerne vente lenge før man kjenner noe.. jeg bærer langt fram og har gjort det med alle
 
Er bare 14+1 og tredje barn og kjenner ingenting enda. Husker ikke når jeg kjente med de 2 første heller :hilarious:
 
Er 13+4 med nr. 3. Merker ingenting ;) det er helt normalt å ikke kjenne noe liv enda! Noen føler ikke noe før ut i uke 20 og kanskje senere enn det og.... Senk skuldrene, det kommer plutselig:happy:

På ul for 1 1/2 uke siden lå morkaka plassert midt foran, så regner med at det kan ta litt tid før de første dultene kommer.
 
15+1 og 4. svangerskap; kjenner bittelitt innimellom, men ikke daglig enda.
 
Jeg er 16+1 og begynte for et par dager siden å merke litt bobler og kiling på innsiden av magen. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter, er førstegangs, men lurer litt på om det egentlig er babyen jeg har begynt å kjenne
 
Kjent små dult i noen uker:) kjenner ikke regelmessig enn da men kjenner så å si vær dag. Kan dytte på magen å få respons eller få i meg sukker så går det litt så kjenner jeg liv :) mer er stort sett om jeg sitter og sipper av eller ligger jeg kjenner det:)
 
Jeg er 16+1 og begynte for et par dager siden å merke litt bobler og kiling på innsiden av magen. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter, er førstegangs, men lurer litt på om det egentlig er babyen jeg har begynt å kjenne

Er også førstegangs, 16+2, og har kjent en slags kiling og små dult den siste uken. Men vanskelig å vite om det er babyen, ja :hilarious: Gleder meg til det blir ordentlige spark, og det ikke er noen tvil! Da slipper man også å uroe seg hele tiden for at det ikke liv inni der :rolleyes:
 
Uke 16+ 3, usikker hva jeg skal kjenne etter o_OSynes jeg har kjent noe kanskje:rolleyes:
 
Er førstegangsfødende. Har kjent boblinger innimellom i en uke/to
På morgenen i går kjente jeg skikkelig bobling, mer enn før :happy:
Morkaka ligger bak så jeg burde kjenne noe mer snart :love017
 
Er 13+4 og kjenner ingenting enda. Symptomene har også forsvunnet, så bekymringsfulle meg er i god sving. Førstegangs og nervøs:sorry:
 
Er 13+4 og kjenner ingenting enda. Symptomene har også forsvunnet, så bekymringsfulle meg er i god sving. Førstegangs og nervøs:sorry:
Er det trøst i at jeg er 4.gangs, 15+6 og så og si helt symptomfri? Har heller ikke kjent spark som jeg kan være sikker på at er spark enda.
 
17+1 og andregangs. Tror jeg innbiller meg i blant, men er ikke helt overbevist.
Forrige gang kjente jeg det veldig tydelig så tidlig. Bittelitt bekymret, men satser på en rolig baby eller at morkaken ligger foran som et skjold.. Ultralyd om 10 dager!
 
17+1 og andregangs. Tror jeg innbiller meg i blant, men er ikke helt overbevist.
Forrige gang kjente jeg det veldig tydelig så tidlig. Bittelitt bekymret, men satser på en rolig baby eller at morkaken ligger foran som et skjold.. Ultralyd om 10 dager!
Forrige gang hadde jeg morkake foran og kjente jevnlig fra uke 14. Nå har jeg kommet 2 uker lenger og kjenner ikke noe tydelig enda. Alltid skremmende når man forventer å merke mer.
 
Kjenner ikke tydelige spark, men «leamus» inni magen, nede ved livmora. Tror det er babyen jeg kjenner, men for utydelig til å være sikker enda. Men kan ikke huske å ha hatt leamus inni kroppen før. Sist kjente jeg ingenting før i uke 20, så ingen hast enda ;-)
 
Back
Topp