Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Lykke til
Kjedelig å gå sånn og vente.
Leit pappaen ikke får vært med på fødsel. Han har krav på fri til fødselen i tillegg til de to ukene tror jeg. Har ihvertfall blitt sånn for oss
 
åh så kjipt att pappa missar födseln! Men sender deg massa födestöv og lyckönskninger för de aller sista timerne (?) :D som gravid for denne gangen!! hejja hejja!!
 
Å, tenk! Over termin allerede! Synes det har gått så fort! Men sånn er det jo alltid med alle andre. Man synes jo ikke akkurat selv at tiden går spesielt raskt i et svangerskap, og i hvert fall ikke på slutten. Masse masse lykke til, og håper snart lille mageboer vil ut for å hilse på :Heartred
 
Lykke til
Kjedelig å gå sånn og vente.
Leit pappaen ikke får vært med på fødsel. Han har krav på fri til fødselen i tillegg til de to ukene tror jeg. Har ihvertfall blitt sånn for oss
Joda, han har krav på fri i to uker, arbeidsmiljøloven det, men det er arbeidsavtale som bestemmer om det er lønnet. Vi har ikke råd til at han tar de dagene ulønnet.
 
Så kjipt at mannen går glipp av fødselen og de første dagene :( Men håper hun finner veien ut veldig snart!
 
Så kjipt at mannen går glipp av fødselen og de første dagene :( Men håper hun finner veien ut veldig snart!
Ja, det er veldig kjedelig, men det må bare bli sånn..
Håper hun kommer veldig fort nå, tror jeg skal ringe bort til føden og grine, for jeg takler ikke masrier av og på i en uke til :banghead:
 
Joda, han har krav på fri i to uker, arbeidsmiljøloven det, men det er arbeidsavtale som bestemmer om det er lønnet. Vi har ikke råd til at han tar de dagene ulønnet.
Skjønner det.
Pappaen her har fått dager ifm selve fødselen (igangsetting og fødsel) i tillegg til de to ukene
 
Skjønner det.
Pappaen her har fått dager ifm selve fødselen (igangsetting og fødsel) i tillegg til de to ukene
Så greit!
Har en kompis som får tre uker betalt ifbm fødsel faktisk, jobben hans har laget egen avtale på det fordi de er en del borte hjemmefra ellers
 
Så greit!
Har en kompis som får tre uker betalt ifbm fødsel faktisk, jobben hans har laget egen avtale på det fordi de er en del borte hjemmefra ellers
Så fantstisk! Burde vært et minimum hos alle. Eller halve uker de neste fire etter de første to...
 
Ja, det er veldig kjedelig, men det må bare bli sånn..
Håper hun kommer veldig fort nå, tror jeg skal ringe bort til føden og grine, for jeg takler ikke masrier av og på i en uke til :banghead:
Det høres lurt ut! Når er du på maks overtid?
 
Håper du har hatt en god dag
 
Håper du har lille i armene dine nå ❤️ På tide å bli tigermamma nå :D
 
Håper du har lille i armene dine nå ❤️ På tide å bli tigermamma nå :D
Ikke enda :sour: hun er skikkelig seig!
Synes hun kan komme i en sprengfart, imorgen er jeg 41+0, det er jo bare dårlig gjort.
 
Er så spent på om hun ikke har tenkt å komme snart!
 
Sender en hilsen til mageboeren din jeg! Kom igjen lille baby, mammaen din vil hilse på deg nå!
Håper det skjer noe nå:D
 
Kikker spent innom her, og ser at du fortsatt venter på lille gull. Lykke til!
:Heartbigred
 
Back
Topp