Savner familie

Savner familien min veldig mye.
De bor i Oslo; jeg bor i Bergen.
Nevøene mine er der.
Blir nok ikke flytting på oss før midten av neste år... men vil flytte nå.
Nå som vi har en datter føles det viktigere og viktigere..

Det skjønner jeg veldig godt ❤️ ville nok også ha flytta ved første anledning om det var meg.
Mine bor 1,5-2 t unna så da kan man ta en helgetur av og til. Men savner samtidig å kunne ha kontakt i hverdagen, men der de bor er det veldig få jobber for meg og mer begrensa for samboer, så det går ikke.
 
Det skjønner jeg veldig godt ❤️ ville nok også ha flytta ved første anledning om det var meg.
Mine bor 1,5-2 t unna så da kan man ta en helgetur av og til. Men savner samtidig å kunne ha kontakt i hverdagen, men der de bor er det veldig få jobber for meg og mer begrensa for samboer, så det går ikke.
Er salt i såret til og med at familien hans ikke virker interessert i frøkna.
De bor en halvtimes kjøretur unna og har ikke sett hu på over en mnd.
 
Er salt i såret til og med at familien hans ikke virker interessert i frøkna.
De bor en halvtimes kjøretur unna og har ikke sett hu på over en mnd.

Da ville jeg bare flytta så fort det er mulig altså ❤️
 
Vi skal det, men jobber med lån fra husbanken akkurat nå. Og mulig rettssak til våren.
Vil gjerne bli ferdig med den først egentlig. Kortere ventetid her enn i Oslo området
Men vist dere søker lån i Husbanken må dere vel kjøpe i den kommunen dere har fått lån i? Skjønner godt du vil flytte!
 
Men vist dere søker lån i Husbanken må dere vel kjøpe i den kommunen dere har fått lån i? Skjønner godt du vil flytte!
Kan søke i andre kommuner, men vet ikke hvilke kommuner vi har råd til, så når vi har fått en sum må vi sende inn søknader skriftlig til de kommunene som ikke har karantenetid.
 
Skjønner veldigt gott att du savner de.
Eg bor i Norge og min familj i Sverige.
Eg savner de og. Specielt med bursdager og høytidsdager. Stor klem til deg
 
Skjønner det godt. Flytta 2,5 time unna min familie før vi fikk barn. Så ble jeg gravid og ganske dårlig. Alt ble krise og jeg lengta SÅ hjem. Fikk overtalt mannen til å flytte til litt hjemsted når dattera vår var drøye 1,5 år. Evig glad for det ❤️ vi stortrives her nå :)
 
Back
Topp