Har dere tenkt på navn enda? ♡

Astrid er så tidløst vakkert og sterkt:Heartred Det er på min liste også, men mannen er ikke helt solgt på det.
Astrid og Sigrid er sånner tidløse klassikere som jeg har smeltet helt for:Heartred Elsker skikkelig norske navn. Mannen min er ikke heeelt solgt men er tidlig enda!

Eneste vi vet er at ungen vår skal ikke ha et navn som er på noen topp-10 liste.
 
Astrid og Sigrid er sånner tidløse klassikere som jeg har smeltet helt for:Heartred Elsker skikkelig norske navn. Mannen min er ikke heeelt solgt men er tidlig enda!

Eneste vi vet er at ungen vår skal ikke ha et navn som er på noen topp-10 liste.
Sigrid var min topp 1 sist, men mannen liker det ikke :p
 
Hva er det med mannfolkene da?? Samme her. Tenkt å jobbe med han i 8 mnd nå. Har til og med sagt ungen får bare hans etternavn:wideyed: (jeg har kjipt etternavn)

Han foreslår bare damenavn på folk jeg kjenner og ikke liker :bag:
Jeg gav opp etter 6 mnd og gav ham et nytt alternativ som han likte og vi tilslutt gikk for :hilarious:
 
Såå. Start med navnene som er rare og vi ikke vil ha, så etter 6 mnd forrslår vi de navnene som er pene og får gjennomslag?? Omvendt psykologi

Jeg prøver :pompus:
Tenk om han plutselig liker de rare navnene :hilarious:
 
Jentenavn har vi klart fra sist. Guttenavn blir vanskeligere.
 
Kikket kjapt inne på kategorien Navn og jeg ble rett og slett lei meg.
Folk kommer med forslag til navn, så er responsen :nei det hadde jeg aaaaldri kalt mitt barn.
Nei nei, så ikke gi barnet ditt det navnet da, men det kan være andre som syns det er fint og derfor trenger man ikke svare frekt.
Mulig jeg bare er litt sensistiv pga hormoner, men altså..

Kardemommeloven for the win:Heartred
 
Vi har tre jentenavn klare og tre guttenavn klare til den dagen han/hun kommer til verden :happy::dummy::dummy1:

Eneste problemet er at katta vår heter det ene navnet   :hilarious:
Så vurderer å bytte navn på katta :hilarious:
 
Ååå det er et dilemma ut av en annen verden. Mange fine jentenavn, når det gjelder guttenavn er vi ikke på samme planet en gang. Jeg ønsker litt spesielle, utenlandske navn.

Synes Winifred er så søtt❤️Og ønsker Jackson til gutt. Det er uaktuelt mener han:hilarious:men vi har kranglet om babynavn siden før vi bestemte oss for å få barn:hilarious:så dette skal bli spennende!
 
Jeg er barnehagelærer og samboeren er lærer. Det utelukker plutselig ganske mange navn :laughing002 Men vi har fått ned fire navn på lista, hvor to er jentenavn og to er guttenavn. Men nå ble jeg plutselig usikker på jentenavnet vi hadde på første plass.. :wideyed:
 
Back
Topp